کمک ۱۷۹ میلیارد ریالی خیران به بهزیستی شهرستان تهران

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان تهران گف: کمک‌های‌غیرنقدی و خدماتی خیران به بهزیستی شهرتهران بیش از ۱۷۹ میلیارد ریال در سه ماهه نخست سال جاری بوده است.

میترا گلستانی در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین‌ عنوان کرد: موادغذایی، پوشاک، کالا و درمان و... کمک‌های خدماتی شامل شست‌وشو، تعمیرات و تجهیزات ساختمان بخشی از کمک‌های غیرنقدی خیران به بهزیستی شهرتهران است.
معاون‌مشارکت‌های‌مردمی‌بهزیستی‌شهرتهران‌یادآورشد: شهروندان تهرانی در قالب پویش رمضان(فطریه و کمک‌های‌غیرنقدی جمع‌آوری‌شده) امسال بیش از ۶۴ میلیارد ریال به جامعه هدف بهزیستی تهران یاری رساندند.
کمک‌های غیرنقدی بیش از ۴۰ میلیارد ریال خیران 
گلستانی ادامه داد: مددجویان ولی‌نعمتان ما در بهزیستی شهر تهران هستند و خدا را شاکر هستیم که با یاری خیرین توانستیم علاوه بر فطریه، در ماه رمضان سال جاری کمک‌های غیرنقدی شامل بسته‌های ارزاق، ویلچر، ماسک و مواد ضدعفونی و... به ارزش ریالی بیش از ۴۰ میلیارد ریال را به دست آنان برسانیم.
معاون‌مشارکت‌های‌مردمی‌بهزیستی‌شهرتهران با مروری بر کمک‌های خیران در سال ۱۴۰۰، افزود: اولویت ما کمک به نیازمندانی است که به دلایلی توانایی مطالبه‌گری ندارند براین اساس سال گذشته با یاری خدا و همت‌همکاران، خیرین و برخی سازمان‌ها توانستیم در مراکز دولتی وغیردولتی درمجموع کمک‌های نقدی وغیرنقدی به ارزش ۲۷۵ میلیارد تومان جمع‌آوری و بین مددجویان بهزیستی توزیع کنیم و امیدواریم در سال جاری کمک‌ها روند افزایشی داشته‌باشد.
گلستانی بابیان اینکه ۱۰۰ جهیزیه، ۲۰ دستگاه ویلچربرقی، ۴۳ دستگاه ویلچر ساده نیز در پویش ویژه‌ای تهیه و بین مددجویان توزیع شد، ادامه داد:۲۰ دستگاه و لوازم بیمارستانی شامل تشک و لوازم بهداشتی، ۱۰ مورد کمک هزینه دارو و درمان، ۱۲ مورد ودیعه مسکن، ۱۵۰ مورد کمک هزینه نقدی مددجویی، سه‌هزار و ۸۰۰ مورد خرید البسه و کفش نوروزی، یک هزار و ۷۰۰ بسته شیرینی و آجیل، ۱۰ دستگاه تبلت، ۵۰۰ قوطی شیر خشک و یک هزار و ۱۰۰ بسته پوشک بچگانه و بزرگسال بین مددجویان این شهرستان سال گذشته توزیع شد.
کد خبر: 51573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =