تجلیل از اعضای هیئت مدیره و خیرین مجتمع فرهنگی تربیتی حاج افتخار امینی

ریاست و پرسنل بهزیستی شهرستان سقز با اعضاء هیئت مدیره و خیرین مجتمع فرهنگی تربیتی حاج افتخار امینی دیدار و از زحمات آنها تقدیر و تشکر نمودند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان، رئیس و پرسنل امور اجتماعی بهزیستی شهرستان سقز به همراه مسئولین ادارات تربیت بدنی و فرهنگ و ارشاد اسلامی، به پاس زحمات و تلاشهای بی شائبه هیئت مدیره و خیرین فعال مجتمع فرهنگی _ تربیتی کودکان و نوجوانان۶ تا ۱۲ سال حاج افتخار امینی دیدار و طی مراسمی از آنها تجلیل کردند.

‌در این دیدار، علاء الدین اسعدی؛ مدیر عامل مجتمع فرهنگی _ تربیتی حاج افتخار امینی سقز به تعداد کودکان، حساسیت کار تربیتی، مدیریت نمودن مجتمع، فعالیتهای شبانه روزی اعضاء و همچنین تلاش پرسنل در راستای شناخت استعدادهای کودکان و تقویت آنها و رفع مشکلات کلی مجتمع و کودکان اشاره کرد.

سپس سید منصور حیدری؛ رئیس بهزیستی شهرستان سقز ضمن تشکر و تقدیر از زحمات کلیه پرسنل، اعضاء هیئت مدیره و خیرین مجتمع در پیشبرد اهداف مجموعه و نقش حساس آنان در تربیت کودکان؛ خواهان تدوام  این خدمات با دلگرمی و انعکاس مشکلات به سازمان در جهت رفع آنها شد.

 در پایان این دیدار، به تمام اعضاء مجتمع و خیرین به رسم یادبود لوح سپاس اهداء شد.

کد خبر: 51622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =