نشست شرکتهای تعاونی استان گلستان با رییس اتاق بازرگانی تاتارستان روسیه

جلسه مدیران شرکتهای تعاونی و سرمایه گذاران گلستانی با رییس اتاق بازرگانی و صنایع تاتارستان روسیه در کازان برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از کازان روسیه، در این نشست، زنگاننه استاندار گلستان به همراه مسکنی معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و خواجه مظفری مدیرکل تعاون گلستان با رییس اتاق بازرگانی تاتارستان روسیه در مورد سرمایه گذاری و سرمایه پذیری و توسعه اقتصادی دو استان بحث و تبادل نظر کردند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در حاشیه این نشست گفت: بخش تعاون در استان گلستان و ایران دارای ظرفیتهای فراونی است که باید در تعاملات بین المللی از  آن استفاده شود.
وی افزود: همکاری بین استان گلستان و تاتارستان روسیه در بخش تعاون  که از مهمترین ارکان اقتصادی به شمار می رود، می تواند جایگاه ثابتی برای دوطرف ایجاد نماید تا با بهره جستن از آن و معرفی سرمایه گذاران، تعامل و ارتباط دوستانه ای برای رونق اقتصادی دو طرف، برقرار شود.
دکتر خواجه مطفری تصریح کرد: استفاده از ظرفیت بسیار بالای تعاونی ها، می تواند از اصلی ترین اهداف این سفر باشد که با تعامل دوستانه طرف مقابل در آینده ای بسیار نزدیک اجرایی خواهد شد و این مسئله مهم از دستاوردهای تعاونی های گلستان تلقی می شود.

کد خبر: 51681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =