برگزاری جلسه آموزشی عفاف و حجاب و تقدیر از فعالان این حوزه در اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی

جلسه آموزشی حجاب و عفاف و مراسم تقدیر از فعالان حجاب و عفاف در بهزیستی استان تشکیل گردید.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ محمدپوری، مدیر کل بهزیستی استان ضمن تبریک هفته حجاب و عفاف و هفته امامت و ولایت و همچنین نزدیک بودن هفته بهزیستی، به بیان اهمیت حجاب و عفاف و رعایت آن در محیط اداری و همچنین کسب رتبه های برتراداره کل در زمینه حجاب و عفاف پرداخت.

 محمدی، فرمانده حوزه ۲ مقاومت بسیج شهید باباساعی ادارات کل استان نیز ضمن تبریک هفته عفاف و حجاب و هفته امامت و ولایت به بیان اهمیت حجاب و عفاف و فعالیتهای بسیج و اجرای اردوهای جهادی در مناطق محروم پرداخت.  

سپس دکتر ولی پور ضمن تقدیر و تشکر از کادر بهزیستی به سبب انجام فعالیتهای خیرخواهانه و خدمت به افراد محروم جامعه به بیان اهمیت حجاب و عفاف در ادارات پرداخت و گفت: مسئله حجاب چیزی خارج از فطرت و ذات انسان نیست و حجاب مسئله حل شده و شناخته شده ای است.  

در ادامه به بیان فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص نحوه برخورد با افراد که حجاب را رعایت نمی کنند و همچنین گریزی به پوشش کشورهای اروپایی و آمریکایی در ابتدای انقلاب صنعتی و سیاستهایی که می خواستند بر روی کشورهای اسلامی اجرا و جلوی ازدیاد جمعیت را بگیرند، پرداخت.  

گفتنی است در پایان جلسه از فعالان حوزه عفاف و حجاب اداره کل بهزیستی استان تقدیر شد.

کد خبر: 51797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =