برگزاری نشست تحلیلی فرهنگ کار در جامعه کار و تلاش در ایلام

نشست تحلیلی فرهنگ کار در جامعه کار و تلاش با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نمایندگان فرهنگی بنگاه های اقتصادی استان و مدیران و کارشناسان امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در محل سالن جلسات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار گردید.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، الیاسی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در این جلسه، توسعه استان را منوط به توسعه فرهنگ کار در استان برشمرد و از همه بنگاه های اقتصادی خواست به موضوع فرهنگ‌کار توجه ویژه داشته باشند.  

وی بر تقویت فرهنگ کار تاکید کرد و گفت: باید با استفاده از ابزارهای رسانه ای، فرهنگ کار بیش از پیش در وزارت مردم برای جامعه کار وتلاش تبیین و تشریح شود.

الیاسی ادامه داد: تقویت فرهنگ کار باعث می‌شود که تصمیم‌گیران برنامه ها و اهداف خود را مناسب تر هدایت نمایند.

در ادامه جلسه شوهانی مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارشی از اهداف اجرای این برنامه و ضرورت تببین فرهنگ کار در جامعه کار و تولید ارائه داد.

در ادامه این جلسه، دکتر سلیمانی از اساتید خبره استان به تبیین سرفصل های فرهنگ کار پرداخت و با نگاهی تاریخی به موضوع توسعه کار در جامعه عامل عدم توسعه فرهنگ کار را بی‌توجهی به این مقوله در طول سال‌های متمادی دانست و هرگونه تغییر در نگرش جامعه را وابسته به توسعه فردی در جامعه قلمداد کرد

کد خبر: 51855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =