برگزاری مانور خودروهای خط تلفن اورژانس اجتماعی(123)

سرپرست بهزیستی شهر تهران از مانور خودرویی خط تلفن اورژانس اجتماعی (123) در دومین روز از هفته سازمان بهزیستی خبر داد.

محمود برزگر در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های هفته بهزیستی عنوان کرد: مانور بزرگ خودرویی خط تلفن اورژانس اجتماعی (۱۲۳)  بهزیستی شهر تهران در دومین روز از هفته بهزیستی در طلیعه چهل و دومین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی برگزار شد.  
وی کنترل وکاهش بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی را از وظایف و فعالیت‌های اورژانس اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: در مجموع برنامه اورژانس اجتماعی تلفیقی از چهار فعالیت مداخله در بحران فردی، خانوادگی و اجتماعی(مرکز اورژانس اجتماعی)، خط تلفن اورژانس اجتماعی (۱۲۳)، خدمات سیار اورژانس اجتماعی و پایگاه خدمات اجتماعی است. خط تلفن رایگان ۱۲۳ پاسخگوی تماس‌های مردمی در رابطه با آسیب‌های مختلف اجتماعی از جمله کودک آزاری، همسرآزاری، خشونت و... است.
برزگر با اشاره به اهمیت خدمات تخصصی و مهم اورژانس اجتماعی در مواقع بروز بحران گفت: لزوم حضور مددکاران در مواقع خاص به منظور  جلوگیری و کنترل آسیب‌ها و اقدامات به موقع ضروری است و اورژانس اجتماعی نیز با آگاهی بر این مهم، نسبت به اعزام به موقع مددکاران و ارایه تخصصی خدمات در این حوزه توجه و حساسیت خاصی دارد.   
سرپرست بهزیستی شهر تهران با اشاره به استقبال مردم از خدمات مشاوره و مددکاری سازمان بهزیستی، تاکید کرد: گزارش موارد کودک آزاری، همسرآزاری، سالمند آزاری و مراجعات حضوری و تلفنی در سال‌های اخیر به مرکز مشاوره ۱۴۸۰ به خصوص در دوران شیوع کرونا نشان از جلب اعتماد مردم به خدمات بهزیستی دارد.
به گزارش آتیه‌آنلاین، مانور خودرویی اورژانس ۱۲۳ بهزیستی تهران با حضور فاطمه ارزانیان، سرپرست معاونت امور اجتماعی استان تهران، محمود برزگر سرپرست بهزیستی تهران و حمید نریمانی معاون امور اجتماعی بهزیستی تهران از میدان ولیعصر (عج) تا هفت تیر امروز ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ انجام شد.
کد خبر: 51876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =