اعتراض نسبت به پرداخت یارانه ها در سامانه حمایت ثبت و رسیدگی می شود

احمدرضا پرنده مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: مردم برای ثبت اعتراض های مربوط به دهک بندی های یارانه ها به سامانه حمایت به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کرده و درخواست بررسی مجدد بدهند.

به گزارش آتیه آنلاین، پرنده با بیان اینکه افرادی که به اصلاح نظام یارانه ها اعتراض دارند به سه دسته تقسیم می شوند گفت: دسته اول افرادی هستند که یارانه آنان اخیراً در اردیبهشت قطع شده و آنها از یارانه های ۳۰۰ هزار تومانی و ۴۰۰ هزار تومانی بهره مند نشدند و یارانه ۴۵ هزار تومانی آنها نیز قطع شده است و متقاضی تجدیدنظر در دهک‌بندی فعلی هستند، باید اعتراض خود را در سامانه ثبت کنند.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: دسته دوم افرادی هستند که یارانه آنها در ماه های قبل و سال‌های قبل قطع شده است این دسته از افراد نیز می توانند اعتراض خود را در سامانه حمایت به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir به ثبت برسانند.

وی  با بیان اینکه ۳ماه مهلت ثبت اعتراض برای افرادی که یارانه نمی‌گیرند در نظر گرفته شده افزود: تنها راه رسیدگی به اعتراض به نوع دهک بندی‌های یارانه‌ها از طریق سامانه است و البته شماره تلفن ۶۳۶۹-۰۲۱ در وزارت متبوع آماده پاسخگویی مستقیم به ارباب رجوع می باشد.

پرنده همچنین گفت: دسته سوم افرادی هستند که از سال ۹۳ جامانده از ثبت نام یارانه ها هستند. این افراد باید در سامانه ای که به زودی توسط سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام می شود ثبت نام کرده و پس از بررسی اگر مشمول بودند از یارانه ها بهره مند می شوند. ضمنا امور مربوط به تفکیک و جداسازی در دفاتر پلیس +۱۰ انجام و امور مربوط به سازمان هدفمندی یارانه ها با در استانها و شهرستانها با فرمانداری ها می باشد.

کد خبر: 51947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =