تخصیص یک هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برنامه ریزی برای کهگیلویه و بویراحمد

تخصیص یک هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برنامه ریزی برای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش آتیه آنلاین، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص یک هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات برنامه ریزی این استان برای سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، حمیدرضا واعظی زاده پیش از ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر یاسوج با تسلیت فرا رسیدن شب های قدر و هفته کارگر ابراز داشت: تجلیل از مقام شامخ کارگر امر مبارک و مقدسی بوده و به فرموده  بزرگان دینی ما ارزش کار و تلاش برابر با مجاهدت فی سبیل الله است.

وی در ادامه با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران و سخن امام راحل مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود کشور هم نبود، گفت: ملت انقلابی ایران باید با تمام قوا در حفظ و حمایت از این نیروی مردمی و نظامی اهتمام داشته باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اقتصاد تعاونی را بهترین مدل مردم پایه عنوان کرد و افزود: حدود ۳۳۳۹ شرکت تعاونی فعال در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد داریم.

واعظی زاده با بیان اینکه ۱۰ مرجع وظیفه رسیدگی به اختلافات کارگر و کارفرما را در این نهاد بر عهده دارند افزود: وظیفه این مراجع فراهم کردن محیطی آرام در جامعه تولید و در صورت نیاز رسیدگی به مشکلات و اختلافات کارگر و کارفرما می باشد.

وی با تاکید بر حق و حقوق جامعه کارگری اظهار داشت: همه مسوولان و دست اندرکاران باید در کنار هم برای حقوق های معوق کارگران تلاش کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با پیشنهاد به مدیران دستگاههای مختلف با توجه به فرا رسیدن روز جهانی کارگر ابراز داشت: همه ما مسوولان در این روز با پوشیدن لباس های پاکبان و کارگران عزیز کاری کنیم که شأن و منزلت جامعه کارگری بیش از پیش احساس شود.

واعظی زاده با اشاره به پایه ریزی برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر جوان و انقلابی 

که ازمصادیق بارز رویشهای انقلاب در گام دوم انقلاب هست، افزود: با تلاش های استاندار محترم و تیم اقتصادی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای بالندگی جامعه کار و تولید و ایجاد اشتغال در استان بالغ بر یک هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات برنامه ریزی برای سال ۱۴۰۱ درنظر گرفته  شد.

وی افزود: دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در قالب صندوق پیشرفت عدالت در مجموعه کسب و کار استان طراحی شد که این موارد تنها بخشی از خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری می باشد.

پایان خبر

کد خبر: 52099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =