تحقق فرصت‌های شغلی در گرو ارائه تسهیلات اشتغالزایی است

امام جمعه دهدشت با اشاره به نبود فرصت شغلی در شهرستان کهگیلویه گفت: اداره کل کار برای ایجاد اشتغال غفلت‌های گذشته را جبران کند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی به نقل از خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اظهار کرد: بر اساس آمار و ارقام سهم کهگیلویه از ایجاد شغل در سال‌های گذشته مورد غفلت واقع شده است.

امام جمعه دهدشت گفت: با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و راه‌اندازی کارگاه‌های زودبازده می‌شود بخشی از مشکلات را کمتر کرد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر اضافه کرد: فرصت شغلی در استان کم بوده و به همین دلیل به کارگر ظلم می‌شود. اداره کار باید این مسئله را رصد کند که حق و حقوق کارگران مراعات شود.

وی با بیان اینکه شعار سال مقام معظم رهبری باید برای مردم ملموس شود گفت: یکی از دستگاه‌هایی که می‌تواند این مهم را تحقق ببخشد اداره کار است و باید نهایت تلاش خود را در این زمینه بکار ببندد.

امام جمعه دهدشت بیان کرد: کارگر ستون فقرات اقتصاد یک جامعه و وفادارترین قشر جامعه به نظام هستند.

حمیدرضا واعظی‌زاده نیز در این دیدار اظهار کرد: در قالب نشست‌های متعدد به دنبال شناسایی افراد نیازمند هستیم و امیدواریم بتوانیم در بحث اشتغال آنها کاری انجام دهیم.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در همین راستا منطقه دیشموک را به عنوان نقطه خاص کردیم و با تشکیل یک تیم در قالب کارگروه توسعه دیشموک، ۳۲۰۰ خانوار را شناسایی و بر اساس داده‌های آمایشی و کارشناسی در بحث معیشت و اشتغال آنها اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی با توجه به نگاه رهبری به سال تولید دانش بنیان، از راه‌اندازی میز  دانش‌بنیان در استان خبر داد.

واعظی‌زاده هم چنین از تخصیص ۱۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در سال جاری خبر داد.

کد خبر: 52103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =