احداث درمانگاه در مسجدسلیمان مشکلات بیمه شدگان تامین اجتماعی را کاهش می دهد

در دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان با امام جمعه مسجدسلیمان مسائل و مشکلات بیمارستان تامین اجتماعی شفا مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،  حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه مسجد سلیمان  با تقدیر از ارائه خدمات درمانی  تامین اجتماعی در مسجد سلیمان گفت: خدمات بیمارستان تامین اجتماعی در این شهر علاوه بر رفع نیازهای مردم مسجد سلیمان تا حدود زیادی به مردم شهرهای لالی و اندیکا که فاقد بیمارستان هستند کمک می کند.
امام جمعه مسجد سلیمان تصریح کرد: در بازدید های متوالی از بیمارستان تامین اجتماعی شفا مسجد سلیمان شاهد تغییرات و فضاسازی های خوبی در قسمت های مختلف بیمارستان بودم که جا دارد از مدیریت و کارکنان بیمارستان که بصورت جهادی در تلاش برای رضایت مردم هستند تقدیر و تشکر کنم.
حجت الاسلام سید احمدی ساخت درمانگاه در شهرستان‌ را بسیار ارزشمند دانست و گفت: با دریافت مجوز سازمان تامین اجتماعی برای ایجاد درمانگاه در مرکز شهر مسجدسلیمان، لازم است مسئولین شهرستان برای تامین زمین در محلی مناسب با مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همکاری کنند.
دکتر امیرحسین بنی احمد مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بیمارستان تامین اجتماعی شفا مسجدسلیمان گفت: این بیمارستان از نظر پذیرش بیمار، استاندارهای بیمارستانی، نظافت عمومی، تجهیزات و کادر درمان در شرایط ایده آلی قرار دارد.
وی اهم برنامه های مدیریت درمان تامین اجتماعی در مسجد سلیمان را ارتقاء سطح خدمات درمانی و رضایت بیمه شدگان عنوان کرد و گفت: مجوز و اعتبار ساخت درمانگاه در مرکز شهر مسجدسلیمان گرفته شد در صورت تامین زمین بلافاصله کلنگ اجرا زده خواهد شد و زمان اجرای آن ۲ سال تا ۳۰ ماه پیش بینی شده است.
دکتر بنی احمد با وام گرفتن از فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص فرزند آوری و حمایت از زوج های نابارور گفت: طرح ایجاد بخش زنان و زایمان در بیمارستان تامین اجتماعی شفا مسجد سلیمان را در دستور کار داریم تا با انعکاس صدای نوزادان در این بیمارستان، صدای زندگی در این شهر طنین انداز شود.
در پایان این جلسه از سوی امام جمعه و نماینده مسجد سلیمان با اهدای لوح از دکتر مجید صالحی رئیس بیمارستان تامین اجتماعی شفا مسجد سلیمان تقدیر شد.

کد خبر: 52129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =