پرداخت ۲۰۶ میلیارد ریال از مطالبات دانشگاه های علوم پزشکی استان

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه همکاری مجموعه تامین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی زمینه ی بهره مندی عادلانه و آسان از خدمات تشخیصی و درمانی را فراهم سازد، اظهار داشت: ۲۰۶ میلیارد ریال از مطالبات دانشگاه های علوم پزشکی استان پرداخت شده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،  دکتر محمدکاظم امیدیان در جلسه کمیته نظارت بر درمان استان با اشاره به پرداخت ۲۰۶ میلیارد ریال از مطالبات دانشگاه های علوم پزشکی استان گفت: از این مبلغ، ۱۱۲ میلیارد و ۷۶۱ میلیون ریال مربوط به دانشگاه علوم پزشکی سمنان و ۹۳ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال نیز مربوط به دانشگاه علوم پزشکی شاهرود است.
وی ضمن قدردانی از تلاشهای بیش از دو سال کادر بهداشت و درمان در مقابله با کرونا اظهار داشت: مراکز بستری سازمان تامین اجتماعی بعنوان بازوان توانمند وزارت بهداشت در رسیدگی و مداوای بیماران کرونایی نقش ارزنده ای داشته اند.
دکتر امیدیان با تاکید بر لزوم ارائه مطلوب خدمات در مراکز تشخیصی و درمانی به بیماران بیان داشت: متاسفانه مطالبات زیاد و انباشت شده سازمان تامین اجتماعی بویژه در موضوع کرونا، پرداخت به موقع صورتحساب مراکز درمانی را گاها با تاخیر مواجه می کند.
سرپرست مدیریت درمان استان سمنان با بیان اینکه در طی یک ماه ابتدای سالجاری بیش از ۲۲۳ میلیارد ریال بابت هزینه درمان بیمه شدگان به مراکز دانشگاهی پرداخت شده است، تاکید کرد: همکاری دو مجموعه تامین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی می تواند زمینه ی بهره مندی عادلانه و آسان هم استانی های عزیز از خدمات تشخیصی و درمانی را فراهم سازد.

کد خبر: 52141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =