بازدید بازرس وزارت تعاون از شرکت پتروشیمی مسجدسلیمان

بازرس ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نایب رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری از شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان بازدید کردند. محمد امین سعیدی بازرس ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دکتر مصطفی لو مشاور وزیر و نایب رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری امروز، دوم خردادماه از بخش ها و واحدهای مختلف مجتمع صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان بازدید و سپس در جلسه ای مدیرعامل و مدیران این شرکت با ارائه گزارشی روند امور جاری مجتمع را تشریح کردند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایسنا، جواد مصطفی لو ضمن ابلاغ سلام وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی به کارکنان مجموعه پتروشیمی مسجدسلیمان گفت: مجموعه مدرن و پویا با کارکنانی متعهد که با شور و شوق مشغول فعالیت هستند، امیدوارکننده است و وجود این شور و اشتیاق برای تولید و چرخاندن چرخ اقتصاد کشور را خدمت مقام عالی وزارت گزارش خواهیم کرد که ایشان هم مطمئن تر پشتیبانی های لازم را ارایه کنند.

وی افزود: یکی از قول هایی که وزیر در مجلس به نمایندگان داد اشتغال آفرینی بود. هر طرح و پروژه ای که به توسعه، اشتغال و رفع محرومیت از منطقه مسجدسلیمان بزرگ منجر شود از جمله طرح بزرگ پتروپالایش بختیاری مورد حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری قرار خواهد گرفت.

کد خبر: 52305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =