توانمندسازی از طریق آموزش های فنی و حرفه ای یکی از راهکارهای اساسی حل مشکلات اقتصادی و اشتغال کشور

به مناسبت ششم مرداد ماه روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای مراسم گرامیداشت این روز و تقدیر از مربیان و آموزشگاه های برتر استان، ظهر امروز با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت کار در کردستان در محل سالن همایش های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان: فرزاد پیشکاری مدیرکل کار و رئیس شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت کار در استان در این مراسم ضمن تبریک این مناسبت ملی، توانمندسازی از طریق آموزش های فنی و حرفه ای را یکی از راهکارهای اساسی حل مشکلات اقتصادی و اشتغال کشور دانست که می تواند جوانان کشور را توانمند و کارآفرین کرده و در نهایت به کاهش مشکلات اقتصادی، ایجاد اشتغال پایدار، رضایتمندی خانواده ها، کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش بهره وری منجر شود.

پیشکاری با بیان اینکه جامعه امروز نیازمند آموزش و مهارت است، سازمان آموزش فنی و حرفه ای را از بهترین مراکز آموزشی کشور دانست و از تمامی مربیانی که با دانش و مهارت خود موجب ارتقاء سطح علمی و توانمند سازی جوانان استان می شوند، تقدیر کرد.

در پایان این مراسم از مربیان نمونه استان، آموزشگاه های برتر و کاشناسان برگزیده ادارات آموزش فنی و حرفه ای استان با اهدای لوح سپاس، تقدیر بعمل آمد.

کد خبر: 52511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =