سفر هیات‌ تجاری، دیپلماتیک جمهوری‌ تاتارستان از فدراسیون روسیه به تهران

صبح امروز هیات بلند پایه تجاری و دیپلماتیک جمهوری تاتارستان از فدراسیون روسیه به ریاست معاون نخست وزیر و وزیر صنعت تاتارستان با استقبال حامد ویس‌کرمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) شدند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، هیات بلند پایه تجاری و دیپلماتیک جمهوری تاتارستان، جهت دیدار و همکاری های هر چه بیشتر با وزارتخانه ها و بنگاههای اقتصادی صبح روز شنبه ۲۹ مرداد ماه سال جاری وارد تهران شدند.

در این دیدار معاون نخست وزیر تاتارستان خواستار انتقال تجارب ایران در مقابله با تحریم ها شد و طرفین بر همکاری های دوجانبه در زمینه های اقتصادی و تجاری تاکید کردند.

حامد ویس کرمی نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران علیرغم تحریم های ظالمانه غرب موفقیت های بزرگی در زمینه سرمایه گذاری و افزایش توان تولیدات داخلی کسب کرده و حاضر است این تجربیات را در اختیار سایر کشورها قرار دهد.

وی ابراز امیدواری کرد در این سفر زمینه ارتقاء سطح تعاملات اقتصادی و سرمایه گذاری متقابل دو کشور فراهم آید.

در ادامه این دیدار طرفین برای همکاری‌های دوجانبه در زمینه های تجاری و اقتصادی تاکید کردند.

خاطر نشان می گردد پس از دیدار و گفت و گو با حامد ویس کرمی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از شرکتهای ایران خودرو، سایپا و مپنا بازدیدی انجام می گردد.

کد خبر: 53033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =