حضور مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در بیست ویکمین هفته ملاقات مردمی

ملاقات عمومی حجت الاسلام و المسلمین نصراله پژمان‌فر نماینده محترم مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در قالب میز خدمت با حضور محمد امین بابایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی و معاونین اداره کل و سایر مدیران شهری و استانی بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع امام رضا(ع) رباط طرق برگزار گردید.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی خراسان رضوی ملاقات عمومی حجت الاسلام و المسلمین نصراله پژمان‌فر نماینده محترم مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در قالب میز خدمت با حضور محمد امین بابایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی و معاونین اداره کل و سایر مدیران شهری و استانی بعد از نماز مغرب و عشاء در  مسجد جامع امام رضا(ع) رباط طرق برگزار گردید.

 در راستای خدمت بی‌واسطه به مردم و سیاست دولت سیزدهم و رویکرد وزارت در رسیدگی به امور و ارائه خدمت جهادی به مردم، میز خدمت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در مسجد جامع امام رضا (ع) تشکیل شد.

بابائی با اشاره به اینکه باید در میدان عمل گره از کار مردم بگشاییم، تصریح کرد: ارتباط مستقیم با عموم مردم و همشهریان برای درک بهتر مشکلات و رسیدگی بموقع به خواسته‌های درست مردم در تمام نقاط استان یک ضرورت و وظیفه است که در این راستا مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خراسان رضوی برنامه‌ حضور در مساجد دارد.

 معرفی کارجویان این منطقه توسط کاریابی‌ها به مراکز تولیدی و خدماتی برای مردم آن منطقه صورت پذیرفت و مشکلات آنان در این حوزه‌ها بررسی شد. همچنین در این میز خدمت به سوالات مراجعین پاسخ داده شد و خدمات این اداره کل به متقاضیان معرفی گردید.

کد خبر: 53042

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =