تقدیرمدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی خراسان رضوی از خادمین هیات فرهنگی، مذهبی شهدای کاروتولید

مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی خراسان رضوی از خادمین هیات فرهنگی، مذهبی شهدای کاروتولید استان خراسان رضوی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش آتیه آنلاین متن پیام به این شرح است، «بسم رب الحسین»

خادم الحسین ارجمند

دوباره ماه محرمی بر ما می گذرد. محرمی که روح  کربلا را در جان و دلمان زنده می کند و عهد شیعیان اهل بیت علیهم السلام با اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام را یادآور می‌شود.

خدا را شاکریم بر نعمت اشکباری بر غم حسین که خود زمینه‌ای برای نعمت هدایت و رشد است، برای هر فردی و هر جامعه و تمدنی که اهل بیت عصمت و طهارت همه کشتی نجاتند و کشتی نجات حسین، اسرع و اوسع است.

اینک که به لطف خدا و عنایت ولی نعمتان امام رضا علیه‌السلام فرصت میزبانی و خادمی عزاداران جدّ شهیدش در دهه دوم محرم سال ۱۴۰۱ نصیبمان گردید، با تمام وجود حضرتش را سپاسگزاریم که دلمان را به عشق حسین (ع) جلا داد و دست‌های ناتوان‌مان را سینه‌زن ساقی بی‌دست کربلا ابوالفضل‌العباس (ع) قرارداد.

عشق و معرفت زیبای شما، شوق بر پا نمودن خیمه اربابمان حسین (ع) در هیات فرهنگی، مذهبی شهدای کار و تولید استان خراسان رضوی را ساخت، چرا که دست و دلمان محکم به حضور، همدلی و همکاری خالصانه شما ارادتمندان اباعبدالله و خادمان عزادارانش شد.

از تلاش‌های مخلصانه شما محب اهل بیت، صمیمانه قدردانی می‌نماییم و امیدواریم در پناه الطاف باری‌تعالی و اهل‌بیت (ع) دل و دین و دنیاتان همواره لبریز مهر حضرت دوست باشد و روزگارتان حسینی ان‌شاءالله.


محمد امین بابایی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی

کد خبر: 53043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =