پیشرویی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد در  مبارزه با مواد مخدر

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان دستگاه پیشرو در امر مبارزه با مواد مخدر در واحدهای تولیدی به عنوان دستگاه برتر معرفی و لوح تقدیر به محمدرضا فلاحتی مدیرکل این اداره اعطا شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: مراسم تجلیل از فعالان مبارزه با مواد مخدر در یزد با حضور عزیزی معاون سیاسی و امنیتی استانداری یزد و برخی از مسئولین دیگر برگزار شد و از ۶۹ فعال در این عرصه و سفیران پیشگیری از اعتیاد استان در بخش‌های مختلف تجلیل بعمل آمد.
در این مراسم که اولین پویش شناسایی و معرفی سفیران فرهنگی پیشگیری از اعتیاد استان به شمار می‌آید، جمعی از مدیران، کارشناسان، نخبگان هنری و فرهنگی و ورزشی حضور داشتند.
اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان دستگاه پیشرو در امر مبارزه با مواد مخدر در واحدهای تولیدی با برگزاری دوره های مختلف آسیب های اجتماعی برای کارگران، پیاده سازی طرح کانون یاریگران زندگی و ... به عنوان دستگاه برتر معرفی و لوح تقدیر به محمدرضا فلاحتی مدیرکل این اداره اعطا شد.
همچنین ۳۲ نفر از استادان دانشگاه ها، فعالان فرهنگی، مدال آوران ورزشی و هنرمندان استان، رسالت فرهنگ سازی پیشگیری از اعتیار را عهده دار شدند.
در متن تقدیر از محمدرضا فلاحتی چنین آمده است:
«جناب آقای  محمدرضا فلاحتی
مدیرکل محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان
سلام علیکم
بی شک افتخار خدمتگزاری به مردم سعادتی بس عظیم و از فیوضات الهی است که خداوند بندگان شایسته و برگزیده خود را از آن بهره مند می سازد. لذا به پاس زحمات و تلاش های ارزنده تان و به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر ا... عزوجل» بدین وسیله خدمات مسئولانه و تشریک مساعی متعهدانه جنابعالی در عرصه مبارزه با مواد مخدر در سال ۱۴۰۰ را ارج نهاده و صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.
دوام توفیقات روز افزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در ظل توجهات خاصه حضرت ولیعصر(عج) و تحت فرامین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) خواهانم.
مهران فاطمی
استاندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان»

2
2
2
2
2
2
2
محمدرضا فلاحتی

کد خبر: 53073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =