از ظرفیت تعاون برای رشد اقتصادی کشور استفاده شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان صبح امروز در اولین جلسه ای برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری گرامیداشت هفته تعاون که با حضور اتحادیه های تعاونی و جمعی از تعاونگران و فعالان عرصه تعاون در محل سالن اجتماعات اداری کل کار استان برگزار شد، گفت: تعاون به درستی معرفی، و از ظرفیت تعاون برای رشد و توسعه اقتصاد کشور و استان استفاده شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان: فرزاد پیشکاری ضمن تبریک هفته دولت، تاثیر سهم ۲۵ درصدی بخش تعاون در اقتصاد را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: تشکیل تعاونی های دانش بنیان و نوع جدید با استفاده از ظرفیت جوانان تحصیل کرده و فارغ التحصیلان دانشگاهی و نخبه های کشور، می تواند در رشد و توسعه اقتصاد کشور نقش پر رنگ و مهمی ایفاء نماید.

پیشکاری با اشاره به ایات قرآن کریم و احادیث بزرگان دین در خصوص تعاون، مشارکت در کارهای جمعی و همکاری در انجام کارهای خیر، گفت: باید با برنامه ریزی منسجم، معرفی صحیح و نشان دادن توانمندی های بخش تعاون، جامعه را به سرمایه گزاری در این بخش ترغیب کرده و با پشتیبانی و حمایت همه جانبه، موجبات رضایتمندی سرمایه گزاران را فراهم نمود.

پیشکاری با اشاره به تدوین برنامه های هفته تعاون، گفت: دیدار با خانواده های شهید تعاونگر، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با استاندار، نماینده ولی فقیه و امام جمعه و نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری، برپایی میز خدمت، حضور در نماز جمعه، نشست خبری، بازدید از تعاونی ها و اتحادیه های تعاونی، حضور در برنامه های صدا و سیمای استان، برگزاری جشنواره تعاونی های برتر، همایش بزرگ تعاونگران و... از جمله مهمترین برنامه های تدوین شده و در دست اجرا در هفته تعاون سالجاری است.

گفتنی است بر اساس تقویم رسمی کشور، هفتم لغایت سیزدهم شهریور ماه به عنوان هفته تعاون نام گذاری شده است.

کد خبر: 53216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =