طرح "رقابت در خدمت" به مناسبت هفته دولت

طرح «رقابت در خدمت» در اولین روز هفته دولت، با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم در مسجد حضرت زینب سلام الله علیها ـ واقع در خیابان ۱۵ خرداد اجرا شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم، وحید وزیری راد مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در این طرح که با حضور مدیران روابط کار، تعاون و اشتغال و توسعه کارآفرینی، در مسجد حضرت زینب سلام الله علیها ـ واقع در خیابان ۱۵ خرداد ـ  برگزار شد، اظهار کرد: ارتباط مستقیم مسئولان با مردم و در دسترس بودن از شعارهای دولت و خادمان مردم بوده که از ابتدای کار دولت سیزدهم این ارتباط به صورت صمیمانه و چهره به چهره برقرار شده است.

وی اضافه کرد: هم استانیهای عزیز جدای از برنامه های ملاقات‌های مردمی روزهای دوشنبه هر هفته می‌توانند در برنامه میز خدمتی این اداره‌کل که با محوریت مساجد دنبال می‌شوند دغدغه‌های خود را مطرح کنند.


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: براساس زمان بندی تعیین شده از طرف استانداری و در راستای اجرای طرح «رقابت در خدمت»  در هفته دولت به صورت برنامه ریزی شده در مساجد سطح استان پاسخگوی سوالات و مطالبات مردمی در زمینه مسائل مرتبط با حوزه فعالیت این اداره کل هستیم.

وحید وزیری راد همچنین با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری مدظله العالی و لزوم توجه به مشاغل دانش بنیان تأکید کرد: این اداره کل آمادگی دارد در خصوص ایجاد و توسعه مشاغل دانش بنیان و همچنین توسعه مشاغل خانگی به افرادی که دارای مهارت مورد نظر و همچنین گواهی آموزش فنی و حرفه ای داشته باشند، ارائه خدمات نماید.

وی تصریح کرد: عملکرد مجموعه ما در خصوص پرداخت تسهیلات به مشاغل خانگی نسبت به ۶ماهه اول سال گذشته افزایش ده برابری داشته است، برای مثال عملکرد بانک رفاه کارگران در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۰ در مجموع ۲۱ فقره تسهیلات پرداخت شده بود اما این آمار در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۱ تاکنون به ۱۳۸ فقره افزایش یافته و این روند ادامه خواهد داشت، در این مدت ۱۳۳ مورد اشتغال مستقل زیر نظر بانک مذکور ایجاد شده است.

وی افزود: تسهیلاتی که به متقاضیان ارائه می‌شود حداقل ۵۰ میلیون و حداکثر ۲ میلیارد تومان است، به دنبال این هستیم که با ایجاد کارگاه‌های خانگی کم‌سرمایه و زود بازده به رونق اشتغال در استان کمک کنیم، «هرخانه یک کارخانه» هدف ما در انجام این کار است.

کد خبر: 53219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =