تکمیل حلقه های زنجیره ارزش به رونق اقتصادی صنایع کمک می کند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: تکمیل زنجیره ارزش و چرخه تولید از اهمیت زیادی برخوردار است و با توجه به رویکرد دولت سیزدهم در راستای حمایت از تولید داخل از ظرفیت های خود در استان برای حمایت از تولیدکنندگان استفاده خواهیم کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان؛ سیاوش آقاجانی مدیرکل تعاون کار، رفاه اجتماعی گیلان همزمان با هفته دولت به همراه پهلوان یلی مدیر امور اجتماعی استان با حضور در شرکت فولاد گیلان با مدیر این مجموعه دیدار و گفت و گو کرد.
آقاجانی در این دیدار با تبریک هفته دولت و با اشاره به توفیقات شرکت فولاد گیلان، پیشنهادها و نقطه نظرات خود را در خصوص تکمیل زنجیره ارزش و چرخه تولید و صیانت بیشتر از نیروی کار اعلام کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه عزم استاندار و معاون اقتصادی استان با توجه به رویکرد دولت سیزدهم برای حمایت از تولید داخل جدی است افزود: می توان با مطرح کردن موانع و مشکلات موجود در شرکت فولاد در گروه رفع موانع تولید استان و ارجاع آن به کارگروه کشوری شاهد رفع موانع و مشکلات باشیم.
آقاجانی در همین راستا از آمادگی اداره کل برای تلاش و هماهنگی جهت برگزاری نشست مشترک با حضور اسحاقی معاون اشتغال و سرمایه گذاری استان در مجموعه فولاد خبر داد.
مدیرکل در ادامه با ابراز رضایت از همکاری شرکت فولاد با اداره کل در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی خواستار گسترش این همکاری ها شد.
وی در همین راستا از برگزاری جشنواره ورزشی با همکاری هیات ورزش کارگری برای ایجاد نشاط در کارگران در روز دوشنبه هفته جاری در مجموعه فولاد خبر داد. 
گفتنی است ، آقاجانی پس از این نشست از کلینیک پزشکی و مسجد که به تازگی احداث شده در محوطه مجموعه فولاد برای ارایه خدمات به کارگران بازدید کرد.

کد خبر: 53282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =