ضرورت افزایش کمی و کیفی خدمات مجموعه های ورزشی به جامعه کار و تولید

محمد چکشیان معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در حوزه فرهنگی و اجتماعی و کمال تنها مدیرکل امور ورزشی وزارت متبوع در سفر خود به یزد از برخی مجموعه های ورزشی کارگران بازدید کردند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: محمد چکشیان معاون فرهنگی اجتماعی وزارت متبوع که به منظور افتتاح چندین پروژه ورزش کارگری به استان یزد سفر کرده است، با همراهی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و مدیرکل امور ورزشی وزارت متبوع از مجموعه های ورزشی کارگران غدیر، شهدای کارگر(۲۲ بهمن) و مهریز بازدید کرد.
چکشیان از نحوه مدیریت این مجموعه ها ابراز رضایت و بر ضرورت تحول مدیریت در مجموعه های ورزشی در سطح کشور تاکید کرد و گفت: مجموعه های ورزشی کارگران باید به نحو شایسته ای مدیریت شوند تا بتوانند خدمات مناسبی به جامعه کار و تلاش ارائه کنند تا این قشر زحمتکش و خانواده های آنها بتوانند در کنار کارهای روزمره، ورزش را نیز در برنامه خود قرار دهند؛ این کار علاوه بر سلامت جسم و روح کارگران، باعث پیشگیری از آسیبهای اجتماعی می شود.
معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی جهت اجاره سانس های مجموعه ها تاکید و اظهار کرد: واحدهای تولیدی و کارخانجات بخش های خصوصی که دارای نیروی انسانی بالایی هستند می توانند از امکانات مجموعه های ورزشی کارگری جهت استفاده کارگران خود استفاده کنند؛ مجموعه های ورزشی کارگران در سطح کشور باید خدمات باکیفیت و در شان جامعه کار و تولید ارائه کنند.
وی با اشاره به تعطیلی اماکن ورزشی بخاطر شیوع ویروس کرونا گفت: متاسفانه علاوه بر اینکه بسیاری از مردم از خدمات ورزشی محروم شدند، مجموعه های ورزشی نیز بخاطر تعطیلی مشکلات فراوانی را متحمل شدند و برخی تا مرز تعطیلی کامل پیش رفتند؛ تلاش در حفظ بهداشت و سلامت دستگاه های ورزشی این فرصت را به مجموعه های ورزشی می دهد تا بار دیگر رونق بگیرند.
وی در بازدید از اقامتگاه ۱۹ واحدی مجموعه ورزشی کارگران یزد گفت: این مهمانسرا ظرفیت بالایی جهت ارائه خدمات به تیمهای ورزشی که جهت انجام مسابقات به یزد سفر می کنند را دارد و امیدواریم در آینده نزدیک بطور کامل تجهیز شود.
گفتنی است استان یزد در تمامی شهرستانها دارای مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران می باشد؛ مجموعه ورزشی کارگران مرکز استان با داشتن سالن های اختصاصی فوتسال، بسکتبال، والیبال، ژیمناستیک، ایروبیک، بدنسازی، کاراته، تای بو، اسپورت پلاس، ۲ استخر مجزا ویژه آقایان و بانوان و استادیوم چمن طبیعی و مصنوعی علاوه بر خدمات رسانی به جامعه شریف کارگری و عموم مردم، امکان آموزش ۲۵ رشته ورزشی را نیز فراهم کرده است.

کد خبر: 53440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =