اجرای طرح شمیم خدمت در مصلای الغدیر خرم آباد به مناسبت هفته تعاون

همزمان با چهارمین روز از هفته تعاون میزشمیم خدمت رسانی به نمازگزاران در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان همزمان با پنجمین روز از هفته تعاون در حاشیه آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه خرم آباد، میز ارتباط مردمی و پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردم و نمازگزارن به مناسبت گرامیداشت هفته تعاون  برگزار شد.

در میز ارتباط مردمی، مدیر کل به همراه معاونین ‌و مدیران ستادی و اجرایی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قبل از برگزاری نماز جمعه پاسخگوی مسائل و مشکلات شهروندان و مراجعه کنندگان به ویژه تعاونگران در مصلی بودند.

علی جهانی در حاشیه این مراسم اظهار داشت : هدف از برگزاری میز شمیم خدمت، پاسخگویی به سوالات مراجعه کنندگان در زمینه های تسهیلات اشتغالزا، حقوق کارگری، سختی کار کارگران و توضیح خدمات ارائه شده توسط شرکتهای تعاونی می باشند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان برپایی میز خدمت در مصلی را ارائه خدمت مستقیم و دیدار سهل الوصول و رو دررویی مردم با مسئولین عنوان کرد و گفت: یکی از حرکت های خوبی که در هفته تعاون انجام می شود تشکیل میز خدمت برای پاسخگویی به مشکلات مردم است و در این میز خدمت مسائل و مشکلات مردم طرح  می شود تا از سوی مسئولان نسبت به رفع آن اقدام شود.

کد خبر: 53448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =