دیدار با پیشکسوت تعاونگر سنندجی

مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی کردستان عصر امروز با حضور درمنزل سید انور هاشمی تعاونگر پیشکسوت سنندجی با وی دیدار، و هفته تعاون را به وی تبریک گفت.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان: فرزاد پیشکاری مدیرکل کار استان در این دیدار که علی اصغر عباسی مدیر امور تعاون اداره کل و جمیل رحمانی کارشناس مسئول تعاون استان نیز حضور داشتند، از سال ها خدمت سید انور هاشمی در عرصه های مختلف حوزه تعاون قدردانی کرد و اظهار داشت: پیشکسوتان سرشار از تجربه، و دارای اندوخته هایی از سال ها خدمت به مردم هستند که لازم است از این تجربیات برای تعلیم و آموزش نسل جدید بهره گرفت.

پیشکاری از پیشکسوتان تعاون به عنوان نسل تکرار نشدنی حوزه تعاون در استان نام برد که با تمام وجود به کارهای جمعی و مشارکت های گروهی اعتقاد داشتند.

سید انور هاشمی پیشکسوت تعاونگر سنندجی و نایب رئیس اتاق تعاون استان نیز با ابراز خرسندی از اقدام مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در دیدار از پیشکسوتان حوزه های مختلف اداره کل کار استان، از اهتمام مدیر کل و کارکنان اداره کل کار استان در تلاش برای توسعه بخش تعاون و ایجاد اشتغال برای جوانان کردستانی، قدردانی کرد و اظهار امیدواری نمود: با تشکیل تعاونی های مختلف به ویژه تعاونی هایی مبتنی بر دانش روز، شاهد رشد و توسعه اقتصاد کشور و استان باشیم.

گفتنی است سید انور هاشمی از تعاونگران پیشکسوت سنندجی، با سابقه ۴۲ سال فعالیت در بخش های مختلف مدیریتی حوزه تعاون، که هم اکنون نایب رئیس اتاق تعاون و مدیرعامل تعاونی تامین نیاز واحدهای تولیدی پایین دستی پتروشیمی و همچنین عضو هیئت مدیره اتحادیه سراسری تعاونی های تامین نیاز کشور را در کارنامه پربار خود دارد.

کد خبر: 53450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =