افتتاح چمن مصنوعی مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران شهرستان ابرکوه

محمد چکشیان معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در شهرستان ابرکوه یک طرح ورزشی ویژه کارگران و یک شرکت طراحی و دوخت لباس را افتتاح کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: محمد چکشیان معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون که به استان یزد سفر کرده بود، به منظور افتتاح چند طرح ورزشی و تعاونی ابرکوه، در این شهرستان حضور یافت.

وی در ابتدا در مراسم افتتاح و بهره برداری از چمن مصنوعی ورزشی کارگران ابرکوه حاضر شد و در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت هفته تعاون و هفته دولت گفت: خدمت به جامعه شریف کار و تولید نیازمند تلاش همه دستگاه های اجرایی مرتبط است و برای داشتن نیروی کار شاداب و سلامت باید اماکن ورزشی در خور شان این عزیزان ساخته شود؛ خوشبختانه استان یزد در تمامی شهرستانها امکانات ورزشی جهت استفاده کارگران و خانواده های ایشان در اختیار دارد که در برخی موارد نیاز به تکمیل و تجهیز دارد.

 معاون فرهنگی اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: ورزش عامل رشد، سلامت و ارتقاء سرمایه انسانی جامعه کارگری است و وزارت مردم، نگاه ویژه ای به ورزش و سلامت جامعه کار و تولید دارد.

محمد چکشیان توجه به بحث فرهنگی و اجتماعی جامعه کار و تولید را نیز مهم دانست و اظهار کرد: همانگونه که باید به سلامت جسمی و روحی کارگران توجه کنیم، مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز باید مورد توجه قرار گیرد؛ برای داشتن جامعه سالم و بدون آسیب های اجتماعی باید با برگزاری مسابقات فرهنگی و دوره های آموزشی در زمینه های مختلف، سطح آگاهی کارگران و خانواده های این عزیزان را بالا ببریم تا اسیر آسیب های اجتماعی نشوند.

در ادامه یک کارگاه طراحی و دوخت لباس توسط محمد چکشیان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

گفتنی است در این مراسم مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرماندار، امام جمعه و برخی از مسئولین استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند.

کد خبر: 53497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =