حضور داوطلبانه افراد در موکب زیارتی تامین اجتماعی

معاون امور فرهنگی و استان های سازمان تامین اجتماعی در آیین بدرقه کاروان زیارتی کارکنان تامین اجتماعی به کربلای معلی گفت: خوشا به سعادت شما که خدمت توام با زیارت نصیبتان‌شده است.

به گزارش آتیه آنلاین اسفندیاری با تاکید بر خاص بودن زیارت اربعین بیان کرد: شما در عین حال که توفیق چنین زیارت ارزشمندی شامل حالتان شده است خدمت به زوار امام حسین‌(ع) نیز لطف و عنایت بزرگ خدا به شماست.  
وی ادامه داد: پشتوانه این زیارت ها به کشور عراق ماحصل رشادت های بزرگانی همچون شهید سلیمانی است و باید قدر این مهم باشیم . هر چند گاهی مسایلی در خصوص هزینه میلیاردی راه اندازی موکب تامین اجتماعی رسانه ای می کنند که غیرواقع است.  
 اسفندیاری تاکید کرد : عمده هزینه های انجام شده در خصوص اربعین یا از نذورات و بخشی نیز از محل اعتبارات فرهنگی معاونت تامین می شود.  
وی افزود: معاونت تکالیف مدونی دارد و فرهنگی بالاتر از فرهنگ اربعین نیز مگر وجود دارد. هزینه ها در حد هماهنگی شکل گیری کاروان ها و  تهیه اتوبوس برای اعزام زائران است.  
وی یادآور شد : ستاد ویژه اربعین به دستور مدیرعامل محترم سازمان از ادیبهشت ماه شروع به فعالیت کرد و به دنبال آن ریاست محترم رییس جمهور  این مهم را ابلاغ کردند که در راستای تسهیل زیارت برای زائران گام بردارند.  
معاون فرهنگی و اجتماعی و امور استان ها اضافه کرد: ستاد ویژه اربعین در سازمان تشکیل شد و تصمیم گرفته شد در چند نقطه از کشور خصوصا برای ارایه خدمت به بیمه شدگان وارد عمل شویم و موکب های درمانی را نیز مستقر کنیم.  
اسفندیاری گفت: فراخوان شرکت در این حرکت داوطلبانه برای عضویت در موکب ها در سطح ادارات و شعب اعلام شد و پس از ثبت نام و قرعه کشی، افراد داوطلب مشخص شدند. همچنین تسهیلاتی نیز برای عموم کارکنان سازمان و حتی شرکت ها نیز ابلاغ شد. هفت روز مرخصی تشویقی در نظر گرفته شده همچنین برای ماموریت دوستان خادم، به جهت عضویت داوطلبانه در موکب های تامین اجتماعی  حق ماموریت و فوق العاده  شغل لحاظ نمی شود.

کد خبر: 53585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =