توافق با شرکتهای بزرگ طیور کشور در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور

عضو هیات مدیره شرکت توزیع داروهای دامی داروپخش از امضای تفاهم نامه با یک شرکت طیور بزرگ در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود خبرداد.

به گزارش آتیه آنلاین، بیست و یکمین نمایشگاه دام و طیور و آبزیان در نمایشگاه بین‌المللی از ۱۲ لغایت ۱۵ شهریور ماه برگزار شد. شرکت‌های تولیدکننده داروهای دامی از زیر مجموعه‌های تیپیکو نیز در این نمایشگاه که بزرگترین رویداد حوزه دام و طیور است، حضور فعال داشتند.

رعایت عدالت در دسترسی به منابع، یکی از برنامه‌های اصلی است که در سیاست‌های کلان کشور دنبال می‌شود. شرکت توزیع داروهای دامی داروپخش نیز با اقداماتی نظیر ایجاد شعبه‌های متعدد در سراسر کشور و تلاش برای رساندن محصولات به دورترین نقاط، توانسته‌ است گام‌های موثری در مسیر اجرای این سیاست بردارد.

سید هادی خواجه کرام الدین سرپرست و عضو هیات مدیره شرکت توزیع داروهای دامی داروپخش در آخرین روز از بیست و یکمین نمایشگاه دام و طیور درباره دلایل حضور در این نمایشگاه به آتیه آنلاین گفت: شرکت ما وابسته به شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین است و در نهایت مرتبط با شرکت شستا و تامین اجتماعی به حساب می‌آید.

وی افزود: شرکت دارای حدودا ۳۰۰ قلم محصول است. که عمده محصولات خود را از شرکت‌های گروه، تامین می‌کنیم. لابراتورهای رازک، زاگرس فارمد پارس و ابوریحان به همراه سایر شرکت‌های بخش خصوصی مثل شرکت‌هایی که در بخش واکسن کار می‌کنند یا شرکت‌های تولیدکننده مواد ضدعفونی و غیره، محصولات سبد ما را تامین می‌کنند.

وی افزود: ما در سراسر کشور فعالیت می‌کنیم. بزرگترین شرکت پخش‌ در صنعت دام و طیور هستیم. تنها شرکتی هستیم که در بحث توزیع داروهای دامی به صورت شعبه‌ای فعالیت می‌کنیم.

عضو هیات مدیره شرکت توزیع داروهای دامی داروپخش ادامه داد: در ۱۶ استان به صورت شعبه و مویرگی فعال هستیم. در نیمی دیگر از کشور نیز به صورت نمایندگی محصولات این سه شرکت و سایر شرکت‌ها را پخش می‌کنیم.

وی گفت: نمایشگاه دام و طیور یکی از اصلی‌ترین نمایشگاهای صنعت دام و طیور است. سالی یکبار برگزار می‌شود. این نمایشگاه یکی از اصلی‌ترین مراکز در مقطع زمانی خاص خودش است و در واقع بهترین مکان برای گرد هم آیی تمام ذینفعان در این صنعت است.

کرام‌الدین اضافه کرد: داروخانه‌داران، دامداران، نمایندگان استانی و فارم‌های سراسر کشور در نمایشگاه حضور دارند.

برگزاری جلسه با داروخانه‌های سراسر کشور

عضو هیات مدیره شرکت توزیع داروهای دامی داروپخش درباره برنامه‌های نمایشگاه عنوان کرد: در دو روز اول نمایشگاه تمام مدیران شعب ما در غرفه حضور داشتند.

وی افزود: با حدود ۵۰۰ داروخانه‌ فعال از دارخانه های سراسر کشور جلسه برگزار کردیم. بعضا این جلسات منتج به سفارش فروش شد. در واقع این نمایشگاه، یک نمایشگاه کاربردی است.

کرام‌الدین بیان کرد: در این چهار روز با شرکت‌های تولید کننده زنجیره ای و کشت و صنعت، نمایندگان و مشتریان هم از تامین کنندگان و هم مصرف کنندگان نهایی، جلسات متفاوتی داشتیم.

وی افزود: با بزرگترین شرکتهای طیور کشور جلسه داشتیم ازجمله سیمرغ و سبزدشت. که توانستیم با آنها به توافقات خوبی برسیم. این اتفاق برای اولین بار افتاده است  زیرا می‌توانیم به عمق بازار و مصرف کننده نهایی نزدیک‌تر شود.

عضو هیات مدیره شرکت توزیع داروهای دامی داروپخش درباره مفاد تفاهم نامه در نمایشگاه بیان کرد: تفاهم نامه در راستای توزیع مستقیم دارو به این مجموعه بود. شرکتی مثل سیمرغ که یکی از بزرگترین مجتمع های مرغداری است که حدود ۱۰ درصد بازار طیور کشور را در دست دارد. که با آنها فعالیت شروع شده و در صدد افزایش سطح همکاری هستیم، هم مسئولیت اجتماعی خود را انجام داده‌ایم و هم می‌توانیم به بهترین نحو دارو را به دست ذی‌نفعان برسانیم.

وی ادامه داد: در نمایشگاه با اطلاعات روز و جدیدی که مطرح می‌شود، آشنا می‌شویم و محصولات جدید صنعت در نمایشگاه عرضه می‌شود که در نهایت می‌توانیم برخی شرکت‌ها را جذب کرده و وارد سبد خود کنیم.

به گفته خواجه کرام‌الدین(عضو هیات مدیره شرکت) فلسفه وجودی و تعهد  اصلی این مجموعه ایجاد ارزش برای کلیه ذینفعان و ارتقای برند تجاری شرکت توزیع داروهای دامی دارو پخش و شرکتهای تامین کنندگان دارو میباشد

کد خبر: 53594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =