لیگ هندبال زنان به مرحله حساسی رسیده است

نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال گفت: رقابت‌های لیگ برتر هندبال که از امروز آغاز می‌شود به مرحله حساس خود رسیده است.

به گزارش آتیه آنلاین، الهام سلوکی، نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال در گفت‌وگو با آتیه آنلاین، درباره برگزاری دور جدید مسابقات لیگ برتر هندبال زنان، اظهار داشت: پس از اینکه دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال به میزبانی مشهد و به میزبانی تیم اشتادسازه این شهر برگزار شد، تیم‌ها زمانی نزدیک به یک ماه استراحت کردند و حالا باید از امروز (یکشنبه) مرحله جدید این رقابت‌ها را آغاز کنند.  

وی خاطر نشان کرد: در ابتدا قرار بود که این مرحله به میزبانی اصفهان انجام شود اما این موضوع میسر نشد و فدراسیون هندبال در تالار هندبال این فدراسیون وظیفه برگزاری این مرحله را که در واقع دور رفت از مرحله دوم لیگ برتر هندبال زنان محسوب می‌شود بر عهده گرفت. حالا تمام تیم ها به تهران آمده اند و رقابت خود را از سر خواهند گرفت.

سلوکی در خصوص نحوه برگزاری این رقابت‌ها گفت: بر اساس برنامه ریزی که صورت گرفت است، تیم های حاضر در این مرحله هر روز در چار چوب دو مسابقه و به مدت ۴ روز با هم رقابت خواهند کرد. در واقع هر روز دو مسابقه ساعت های ۱۱ صبح و ۱۳ برگزار می‌شود. این برنامه ریزی از سوی کمیته مسابقات فدراسیون صورت گرفته است.  

نایب رییس فدراسیون هندبال، خاطر نشان کرد: روز گذشته تمام بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها و عوامل اجرایی مسابقات با حضور در تالار هندبال فدراسیون تست کرونا دادند تا بازیکنان با اطمینان خاطر وارد لیگ شده و خدای نکرده خطری تیم ها و افراد شرکت کننده در این مسابقات را تهدید نکند. تلاش ما این است که کمترین ریسک را صورت دهیم و شاهد برگزاری مسابقات در شرایط کاملا بهداشتی بوده و تیمها و نفرات را نیز موظف کرده‌ایم تمام پروتکل‌ها را رعایت کنند.

وی اضافه کرد: مسابقات لیگ به مرحله حساس خود رسیده است و تیم ها در تلاش خواهند بود بهترین عملکرد خود را در این دوره نشان دهند و با قدرت پا به مرحله بعدی بگذارند.

سلوکی افزود: رقابت‌های برگزار شده از ابتدای فصل تا کنون نشان داد که چقدر لیگ سختی را پیش رو داریم. چند تیم به طور همزمان مدعی هستند که قهرمانی را تصاحب کنند و باید دید در این نبرد تنگاتنگ در نهایت کدام تیم به مقام اول دست پیدا می‌کند و جام قهرمانی را بالای سر می‌برد. هندبال بانوان لیگ بسیار پویایی را تجربه می‌کند و قطعا این لیگ خوب باعث خواهد شد بازیکنان خوبی به بدنه هندبال و تیم ملی معرفی شوند و بتوانیم آینده خوبی برای هندبال زنان متصور شویم.

کد خبر: 5425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =