تشکیل میز ارتباطات مردمی شهرستان بافق

یازدهمین نشست استانی مدیران دستگاه های عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در شهرستان بافق برگزار می شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: یازدهمین نشست استانی مدیران دستگاه های عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در شهرستان بافق برگزار می شود.
محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این رابطه گفت:تاکنون میز ارتباطات مردمی دستگاه های عضو شورای هماهنگی در شهرستان های مهریز و ابرکوه برگزار شده است که با استقبال خوب مردم روبرو شده و در جریان تشکیل میز ارتباطات مردمی درخواست هایی که مانع قانونی نداشته اند برطرف شده است.
وی گفت: در همین راستا مقرر گردید نشست مدیران کل دستگاه های عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان که به صورت ماهیانه در مرکز استان تشکیل می شد، هر دوماه یک بار در یکی از شهرستان های استان برگزار شود تا مردم بتوانند به بیان نظرات، پیشنهادات و مسائل و مشکلات خود بپردازند.
فلاحتی اضافه کرد: مدیران ۱۰ دستگاه عضو شورای هماهنگی با حضور در نماز جمعه شهرستان بافق در روز جمعه ۲۹ مهرماه ضمن تشکیل میز ارتباطات مردمی، در نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان نیز شرکت می کنند؛ مردم شریف بافق از ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه صبح و همچنین بعد از نماز جمعه می توانند با حضور در مسجد جامع این شهرستان (محل برگزاری نماز جمعه) مسائل و مشکلات خود را در ارتباط با اداره های مرتبط مطرح نمایند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل تامین اجتماعی، مدیریت درمان تامین اجتماعی، مدیرکل بهزیستی، مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان، مدیریت امور شعب بانک توسعه تعاون، مدیریت امور بانک رفاه، مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری شعبه یزد، مدیریت صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان و سرپرست صندوق کارآفرینی امید پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم شریف بافق در این حوزه ها هستند.

کد خبر: 54442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =