تبلور شعار سال در اقدامات مجموعه دارویی تامین

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز، پنج شنبه در جریان بازدید از شرکت کارخانجات داروپخش اقدامات مجموعه دارویی تامین را در راستای تبلور شعار سال دانست.

به گزارش خبرنگار آتیه آنلاین، صولت مرتضوی صبح امروز، پنج شنبه پس از بازدید بخش های مختلف شرکت کارخانجات داروپخش در نشست با مدیران این شرکت گفت: در این مجموعه شاهد تحقیق و پژوهش و تامین نیازهای دارویی، تولید و توزیع مناسب دارو کشور هستیم.
وی همچنین تصریح کرد : این شبکه دارویی در واقع دارای منشا عالمانه ای در حوزه علم دارویی بوده و این به نوعی تبلور شعار سال بیان شده توسط مقام معظم رهبری است.
وی افزود:امکان صادرات دارو نیز در راستای ظرفیت های دارویی مجموعه های دارویی وجود دارد.
وزیر کار در ادامه اضافه کرد :نوآوری توان جوانان جای مسرت دارد.
مرتضوی بیان داشت: با دستور رئیس جمهور و تلاش کارکنان مجموعه های تولیدی تامین آنتی بیوتیک ها و سرم مورد نیاز کشور در دو هفته آینده برطرف شده و در بازه زمانی مناسب این روند افزایشی خواهد بود.
وی ادامه داد:در حوزه تولید سرم در آینده نزدیک به تولید ۶ میلیون در ماه خواهیم رسید.
وزیر تعاون همچنین بیان کرد:فرهنگ جهادی در مجموعه های تولید داروی شستا بسیار نمود پیدا کرده و قابل ستایش است.
وی گفت : مجموعه های دارویی وابسته به وزارت کار حدود ۵۹ درصد تولید و تامین مواد اولیه و ۳۰ درصد تولید و توزیع داروی کشور را عهده دار است.
مرتضوی در ادامه افزود:وزارت تعاون در واقع وزارت مردم بوده و تولید برای مردم است و ما در این وزارتخانه با تمام توان به دنبال تامین نیازهای کشور است.
وی همچنین ادامه داد: ما برآن هستیم با دست توان جوانان شایسته و لایق شعار ما می توانیم را به آسانی صرف کنیم.
مدیران شرکت کارخانجات داروپخش در جریان بازدید وزیر کار از این مجموعه گزارشی از وضعیت و شرایط تولید و توسعه این شرکت ارائه کردند.
صبح امروز پنج شنبه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه جمعی از معاونان و مدیران این وزارتخانه از بخش های مختلف شرکت کارخانجات داروپخش بازدید به عمل آورد.
شرکت کارخانجات داروپخش به عنوان بزرگ‌ترین شرکت داروسازی ایران محسوب می شود.
گفتنی است که ۷۴ درصد از سهام این شرکت متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) است.
شرکت کارخانجات داروپخش در زمینه‌های مختلف دارویی انسانی، دامپزشکی، بیولوژی، گیاهی و دارویی بهداشتی فعالیت می‌کند.
موضوع فعالیت این شرکت نیز عبارت است از تولید، تهیه و واردات داروهای انسانی، دامپزشکی، شیر خشک، غذای کودک، مواد غذائی، لوازم درمانی، آرایشی و بهداشتی، آزمایشگاهی و توزیع و فروش آنها در سراسر کشور، همچنین خرید و فروش مواد اولیه و ارائه خدمات بسته‌بندی.

کد خبر: 54735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =