«بایار ۲۴ » طرحی نوین در ارایه خدمت به سالمندان  

مدیرعامل آسایشگاه خیریه کهریزک گفت: این مرکز طرح کشوری «بایار ۲۴ » را در راستای توسعه ارایه خدمات مراقبتی در منزل به تعداد بیشتری از سالمندان در دستور کار قرار داده است و به زودی این طرح در قالب پلتفرم آماده ارایه خدمت در سطح کشور خواهد شد.

حسین نحوی‌نژاد در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین یادآور شد: امروزه با وجود مشغله‌های فراوان و فواصل زیاد محل سکونت، متاسفانه برای بسیاری از افراد مقدور نیست تا به شخصه از سالمندان عزیزشان نگهداری و مراقبت کنند. باتوجه به این دغدغه‌ها و همچنین حساسیت ویژه سنین سالمندی، امروزه نیاز به پرستار سالمند در منزل به وفور احساس می‌شود.
مدیرعامل آسایشگاه خیریه کهریزک ادامه داد: مسلما یکی از دغدغه‌های بسیاری از خانواده‌های شاغل پیدا کردن فردی آشنا به امور سالمندان و با تجربه و نیز پرستاری است که بتواند در نبود آنها به نحو شایسته ای مانند یکی از اعضای خانواده مراقب پدر و مادر سالخورده‌ شان باشد و به وی در کارهای منزل کمک کند.
وی توسعه ارایه خدمات مراقبت در منزل به سالمندان را در قالب پلتفرم از رویکردهای جدید آسایشگاه خواند و افزود: باور کهریزک بر این است که از همین امروز باید سازوکاری برای ارائه خدمات به سالمندان تدوین شود و به همین جهت «پلتفرم طرح بایار ۲۴» به منظور ارایه خدمات و مراقبت در منزل به سالمندان در دستور کار قرار گرفت.
نحوی‌نژاد با اشاره به در دسترس بودن نسخه آزمایشی این پلتفرم، گفت: طرح مراقبت در منزل در قالب پلتفرم در دی یا بهمن‌ماه آماده خواهد شد و خانواده‌ها می‌توانند از طریق تلفن همراه و بستر فضای مجازی درخواست خود را برای دریافت خدمات ثبت کنند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر متاسفانه خدمات مراقبت در منزل تحت پوشش بیمه‌ها قرار نگرفته است، افزود: این مساله مشکلات بی‌شماری را برای خانواده‌ها ایجاد کرده که امیدواریم به‌زودی این خدمات تحت‌پوشش بیمه قرار گیرد.
مدیرعامل آسایشگاه خیریه کهریزک خاطرنشان کرد: در نظر داریم ارایه‌دهندگان خدمت و افراد باسابقه و باتجربه بیشتری را برای اجرای باکیفیت و توسعه طرح مراقبت در منزل با خود همراه کنیم که بتوان در قالب این طرح به افراد بیشتری خدمات بیشتر و باکیفیت‌تری ارایه کرد.
کد خبر: 54800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =