برگزاری دومین همایش مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از برگزاری دومین همایش مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با همکاری قرارگاه مهارت‌آموزی نیروهای مسلح خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، «غلامحسین حسینی نیا»، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که ارائه آموزش‌های مهارتی در پادگانها را غنیمتی است که باید مهم شمرده شود، گفت: ۱۹ گروه مخاطب مهارت آموزی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، وجود دارد که یکی از مهمترین این گروه‌ها نیروهای مسلح و به ویژه «سربازان» هستند که دوره‌های مختلف مهارت آموزی برای آن‌ها برگزار می‌شود.

وی تحقق سرباز ماهر، اشتغال مؤثر و کارآمدی سربازان را از مهمترین اهداف برگزاری این همایش برشمرد و تصریح کرد: این همایش در سه محور کلان خدمت وظیفه عمومی، توانمندسازی و تعالی کارکنان وظیفه و هدف سازی مهارت آموزی و اشتغال مؤثر سربازان وظیفه برگزار می شود.

وی ارائه آموزش های مهارتی را وظیفه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برشمرد و بیان داشت: با توجه به ماهیت خدمت سربازی و ساختار آن، دوران خدمت سربازی بستر مناسبی جهت ارائه آموزش های مفید و بازار محور به این سرمایه های انسانی است تا پس از پایان خدمت، وارد بازار کار شوند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اذعان داشت: علاقمندان به شرکت در این همایش می توانند آثار خود را اعم از مقاله، پیشنهاد سیاستی، آثار چند رسانه ای، هنری، صوتی و تصویری به دبیرخانه همایش واقع در پژوهشکده مطالعات فناوری ریاست جمهوری و یا لینک www.confsarbazmaher.ir تا تاریخ ۱۵ آبان ماه ارسال کنند.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خاطرنشان ساخت: برای آثار برگزیده علاوه بر مشوق های نقدی، مشوق های دیگر از جمله امکان انتخاب محل خدمت در شهر محل سکونت برای یکصد نفر، اعطای درجه تشویقی، اعطای تسهیلات اشتغال و ... در نظر گرفته شده است.

کد خبر: 55032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =