کمک ۹۰۰ میلیاردی مراکز نیکوکاری البرز به نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: مراکز نیکوکاری این استان از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۰۰ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کرده اند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، محمد محمدی فرد روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری پایگاه‌های مردمی توسعه خیر و احسان در سطح استان هستند، افزود: بیش از ۴۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان البرز در امر کمک به نیازمندان با کمیته امداد امام (ره) همکاری دارند.

وی با اشاره به اینکه توسعه ابعاد اجتماعی و مردمی از جمله اهداف اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) است، گفت: تاکنون مراکز نیکوکاری استان البرز با جذب خیرین توانسته در رفع محرومیت ها به خوبی نقش آفرینی کنند.
محمدی فرد با اشاره به نقش مهم مراکز نیکوکاری در رفع مشکلات معیشتی مددجویان و نیازمندان البرزی بیان داشت: ارایه خدمات مراکز نیکوکاری البرز در زمینه های معیشتی، مسکن، جهیزیه، درمان، اشتغال، اعطای سبد کالا، نذر قربانی و اطعام نیازمندان تحسین برانگیز است.

مدیرکل کمیته امداد البرز خاطر نشان کرد: کارگروه ویژه تامین نیازهای دانش آموزی با محوریت کمیته امداد و مراکز نیکوکاری با هدف تامین نیازهای کمک آموزشی دانش آموزان البرز تشکیل شده است که توزیع۲۲ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۹ میلیارد تومان از آغاز سال تحصیلی جدید بین دانش آموزان از مهمترین اقدامات این کارگروه به شمار می رود.
وی افزود: از تمام خیرین دعوت می‌شود با کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بیش از ۴۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ نزد صندوق امداد ولایت، نیازمندان را یاری نمایند.

اکنون ۵۳ هزار نفر مددجو زیر چتر حمایتی کمیته امداد استان البرز هستند.

کد خبر: 55059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =