کاهش فقر و معلولیت دغدغه اصلی بهزیستی است

رییس سازمان بهزیستی‌کشور در نشست سراسری مدیران استانی و ستادی گفت: عزم و همت این سازمان به عنوان میراث ارزشمند شهید دکتر فیاض‌بخش‌ این است که در عین حفظ کرامت و عزت‌نفس جامعه‌هدف، تمام اهتمام خود را در راستای از کار انداختن موتور تولید فقر، معلولیت، محدودیت و آسیب‌های اجتماعی به کار ببندد.

به گزارش خبرنگار آتیه‌آنلاین، علی‌محمدقادری امروز سه‌شنبه هفدهم آبان‌ماه در نشست علمی–تخصصی مدیران ستادی و ارشد سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: بهزیستی به عنوان سازمان امدادی و حمایتی‌کشور به صورت مستمر و موثر، افتخار دارد که به بیش از هفت میلیون نفر خدمت کند.

وی با اشاره به برگزاری این نشست به اولین گردهمایی سراسری مدیران این سازمان در دولت سیزدهم گفت: مایه خرسندی است که بعد از شیوع کرونا و امروز پس از سه سال، برای اولین بار در دولت مردمی سیزدهم گردهم آمده‌ایم تا با گفتمان‌های حرفه‌ای مسایل را مورد بررسی قرار دهیم و حضور وزیر محترم کشور سردار وحیدی نیز در این جمع مایه مباهات و قدردانی است.

قادری با ابراز تشکر از سربازان کف میدان ماموریت‌های این سازمان عنوان کرد: ماموریت این سازمان در میدان عمل در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها خلاصه‌ می‌شود و امیدواریم که حاصل این نشست کشوری به بررسی و چاره‌اندیشی علمی و تخصصی مسایل سازمان کمک کند که بتوانیم در سایه‌سار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و در راستای تکریم جامعه هدف سازمان بهزیستی بیش از گذشته، مصرانه و متعهدانه در راستای احقاق حقوق‌ افراد تحت پوشش تلاش‌کنیم.

رییس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی مولود انقلاب اسلامی است و امروز به عنوان یکی از اساسی‌ترین سازمان‌های دولت و حکومت در راستای رفع محرومیت و محدودیت، توفیق خدمت به بیش از هفت میلیون نفر را در کشور دارد.

رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: خدا را شاکر هستیم که در برهه حساس کنونی کشور، توجه بیشتر به دغدغه محرومان و مستضعفان بیش از گذشته مدنظر است و امیدواریم کوشش شبانه‌روزی مسئولان این دولت مردمی آلام جامعه هدف را کاهش دهد.

قادری اضافه‌کرد: مفتخریم با بهره‌مندی از ظرفیت‌های جوانان انقلابی این سازمان در کنار هنرمندی و هنرورزی نخبگان و پیشکسوتان مسیر روشن خدمت به بهترین‌های خلق خدا را در پیش گرفته‌ایم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اهمیت بسیج تمام مجموعه امکانات کشور در جهت همسویی با ماموریت‌های سازمان بهزیستی، افزود: آرزوی ما همسویی و همراهی بیشتر دیگر دستگاه‌ها با سازمان است و به فضل‌ الهی این مهم محقق خواهد شد و می‌توانیم خدمتگزاری به بهترین بندگان خدا را به شایستگی انجام دهیم.

به گزارش آتیه‌آنلاین، اولین روز از نشست علمی- تخصصی مدیران ستادی و استانی سازمان بهزیستی کشور امروز هفدهم آبان ماه ۱۴۰۱ پس از امضای تفاهم‌نامه همکاری ساخت مسکن مددجویان بهزیستی با قرارگاه سازندگی خاتم انبیاء و تکریم خانواده یکی از مددجویان این سازمان که در اعتراضات اخیر به شهادت رسید به کار خود پایان داد.

کد خبر: 55265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =