تامین مسکن و اشتغال جامعه هدف بهزیستی اولویت مجلس و دولت

نمایند مردم شهرستان‌های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت : توجه به تامین مسکن و اشتغال جامعه هدف بهزیستی، اولویت مهم مجلس و دولت سیزدهم است که برای تحقق این هدف از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود استفاده خواهند کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، علی بابایی کارنامی در نشست علمی تخصصی مدیران ارشد ستادی و استانی سازمان بهزیستی کشور در ساری، با اذعان به سختی کار در این سازمان افزود : توانمندسازی مددجویان جامعه هدف بهزیستی با هدف ایجاد اشتغال ثابت و پایدار، می تواند در برنامه هفتم توسعه در دستور کار دولت و مجلس قرار گیرد.

وی گفت : تصویب قوانین مرتبط با مددجویان بهزیستی در خانه ملت بویژه طی ۲ سال گذشته بیانگر توجه ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این قشر بوده است.

بابایی کارنامی با اشاره به تدوین برنامه هفتم توسعه، گفت: هرچقدر این قوانین حکیمانه تر و منطبق بر واقعیت، طراحی و تصویب شود ریل گذاری بهتری برای اجرای برنامه های در دست اقدام دستگاه های اجرایی فراهم خواهد شد.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از نیروی انسانی به عنوان موتور محرکه هر دستگاهی نام برد و اظهار داشت : فعالیت در بهزیستی نیازمند داشتن صبر، بردباری، تلاش و خلوص نیت است.

وی با اشاره به افزایش چند برابری اعتبارات سازمان بهزیستی کشور در سال جاری، ابراز امیدواری کرد با کمک دولت و مجلس بسیاری از مشکلات جامعه هدف این نهاد حمایتی برطرف شود.

کد خبر: 55339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =