ارایه‌خدمات‌سطح یک رایگان بهزیستی شهر تهران

سازمان بهزیستی شهر تهران امروز شنبه (۲۱ آبان‌ماه) اردویی جهادی به منظور ارایه رایگان خدمات سطح یک را برگزار کرد.

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی شهر تهران در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین عنوان کرد: بهزیستی شهر تهران با همکاری مرکز بهداشت شرق تهران پیرو دستورالعمل اردوهای جهادی در خصوص ارائه خدمات جامعه هدف بهزیستی و اقشار محروم و نیازمند برگزار کرد.

میترا گلستانی عنوان کرد: پیرو مصوبات پیشین سازمان در خصوص همکاری با مرکز بهداشت شرق تهران، امروز مرکز بهداشت جامع سلامت صلواتی در منطقه پیروزی میزان مددجویان سازمان برای گرفتن خدمات پزشکی عمومی، مشاوره، دندانپزشکی و تغذیه بود.

گلستانی ادامه داد: در مراقبت‌های تعیین شده بر اساس دستورالعمل‌ها و راهنماهای بالینی، اندیکاسیون ارجاع مشخص شده است. کلیه ارجاعات تیم سلامت باید بر این اساس صورت گیرد. در مورد سایر خدماتی که در این بسته‌ها تعریف نشدهاند و باید برای بیمار تعیین تکلیف شود، ارائه خدمات تشخیصی درمانی و ارجاع بر اساس تشخیص پزشک صورت خواهد گرفت.

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی شهر تهران با اشاره به اینکه در این اردوی جهادی ۳۰ مددجوی خانم و آقا مرکز شهدای انقلاب برای دریافت خدمات انتخاب شده بودند، بیان کرد: این مددجویان دارای سابقه پرونده اجتماعی و توانبخشی در این مرکز از کارشناسان بهداشت، پزشک تغذیه و رژیم درمانی و دکتر روانشناس مشاوره، خدمات موردنیاز را دریافت کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین، در نخستین اردوی جهادی سازمان بهزیستی شهر تهران به حدود ۳۰ نفر از زنان بدسرپرست و زنان سرپرست خانوار حوزه اجتماعی در منطقه ۱۸ شهر تهران دی‌ماه سال ۱۴۰۰خدمات رایگان ارائه شد.

کد خبر: 55346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =