کلرپارس صادرکننده نمونه شد

کلرپارس؛ در بیست‌وششمین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی مفتخر به کسب عنوان “صادرکننده نمونه” استانی شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی تیپیکو، بیست و ششمین همایش ملی توسعه صادرات غیر نفتی با حضور فعالان اقتصادی، صادرکنندگان نمونه، مسئولان کشوری از جمله دکتر دانش جعفری، عضو مجمع تشخیص مصلحت، دکتر صفری، معاون وزیر خارجه، دکتر عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی و نمایندگان مجلس در سالن پتروشیمی تبریز برگزار شد.

استاندار آذربایجان شرقی در این همایش با اشاره به حمایت از صادرات و فراهم آوردن بسترهای مناسب گفت: قرارگاه اقتصادی امروز اتاق بازرگانی هست.

مهندس ابوالفضل باباپور، مدیرعامل شرکت کلرپارس هم در حاشیه این همایش گفت: امروز شرکت‌هایی که از نظر حجم و میزان صادرات نسبت به سال گذشته روندی افزایشی داشتند و توانستند برای کشور ارزآوری کنند، منتخب شدند و از آن‌ها تجلیل به‌عمل آمد.

باباپور افزود: سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل صد درصد افزایش داشتیم و در سال جاری نیز برنامه صادرات ۶۰۵ میلیون دلاری داریم که به لطف خداوند و با کمک و تلاش بی‌وقفه همکاران محقق خواهد شد.

روند افزایشی صادرات نشان‌دهنده کیفیت و برتری یک مجموعه در بازار است و مشتریان محصولات ما را به‌همین دلیل انتخاب می‌کنند که کیفیت محصولات‌مان استاندارد و بالاست.

دوست‌دار محیط زیست و پیشرو در تولید

شرکت کلرپارس که در تأمین مواد شیمیایی گندزدا و ضدعفونی‌کننده (کلر، مشتقات آن و آب اکسیژنه) فعال است، در سال ۱۳۶۶ توسط وزارت نیرو، برای تأمین کلر شرکت‌های آب و فاضلاب در شهر تبریز به ثبت رسیده و در نیمه دوم سال ١٣٧٧ به بهره‌برداری رسید.

کد خبر: 55489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =