توسعه کلرپارس، یک نیاز راهبردی برای کشور است

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در بازدید از شرکت کلر پارس، توسعه این شرکت را یک نیاز راهبردی برای کشور دانست و گفت: با توجه به فراهم بودن زیر ساخت‌های لازم، توسعه کلرپارس می‌تواند در زمینه های مختلف کشور را از وابستگی نجات دهد

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی تیپیکو، در آستانه سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان آذربایجان شرقی، جمعی از نمایندگان کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در بازدید از مراکز مختلف صنعتی و شهرستان‌های استان، صبح روز پنجشنبه ۱۰ آذر ماه۱۴۰۱ در شرکت کلرپارس حضور یافته و در دیدار با مدیران این شرکت مسائل و مشکلات آن را مورد بررسی قرار دادند.

دکترعباس گودرزی، نائب رئیس دوم کمیسیون اجتماعی مجلس پس از بازدید میدانی از مجموعه کلرپارس در خصوص فعالیت این مجموعه گفت: با توجه به اینکه دو نماینده استان اذربایجان شرقی، عضو کمیسیون اجتماعی هستند، با دعوتشان در این استان حضور یافتیم تا مسائل استان را در زمینه‌های مختلف مطالعه و بررسی کنیم.

وی افزود: تمامی موضوعاتی که بررسی می شود، با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تبریز پیگیری و پس از آن در کمیسیون اجتماعی مجلس تشریح خواهد شد. البته هدف از این سفر، شناسایی و آشنایی با ظرفیت ها بوده و تلاش می‌شود تا قابلیت هایی که نیاز به حمایت است، قدم های مثبتی در این راستا برداشته شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس در خصوص شرکت کلرپارس نیز گفت: گزارش‌هایی که امروز از این مجموعه به دست رسید، مشخص شد که حرکت این مجموعه رو به جلو بوده و با توجه به ضرورت توسعه و مستهلک بودن ماشین آلات، از شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی درخواست خواهد شد تا در این زمینه کمک به بروزرسانی ماشین آلات کند و خطوطی که بتواند کشور را از وابستگی نجات دهد را هم توسعه دهد.

کد خبر: 55881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =