سرپرست جدید داروسازی فارابی معارفه شد

با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین در اصفهان، سرپرست جدید داروسازی فارابی معارفه شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی تیپیکو، منصور نکوئی‌نیا مدیرعامل با همراهی مهرزاد شیرازی معاون مالی و پشتیبانی شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین بیستم آذرماه ۱۴۰۱ در شرکت داروسازی فارابی حضور یافته و از خطوط تولیدی شرکت بازدید کردند ...

سپس طی جلسه‌ای با حضور تمام معاونین و مدیران مجموعه کارخانجات داروسازی فارابی، مراسم معارفه رجائی به‌عنوان سرپرست جدید، برگزار شد.

نکوئی نیا در این جلسه با بیان اینکه برای سومین بار است که از این مجموعه بازدید می‌کند، گفت: در جریان کمبود دارو و بخصوص آنتی‌بیوتیک در کشور شرکت‌هایی مانند فارابی دچار مشکلاتی شدند که به حمد خدا و با تلاش همکاران علاوه بر پشت سر گذاشتن تمام مشکلات به رکورد تولید در این شرکت رسیدیم.

وی افزود: من از همکاران محترم این مجموعه بابت این تلاش و ثبت رکورد تاریخی و به‌واسطه این تلاش تشکرمی‌کنم.

مدیر عامل تیپیکو افزود: به گفته برخی پزشکان کمبود آنتی بیوتیک در کشور به صفر نزدیک شده است.

وی اضافه کرد: ۳۵ درصد سهم داروی کشور در تیپیکو تولید می‌شود و این باعث شده انتظارات از تیپیکو بالاتر رود.

نکوئی نیا ادامه داد: تلاش بی‌وقفه همکاران ما در داروسازی فارابی در ۲۴ ساعت کاری و در ۷ روز هفته، باعث تولید ۸ برابری ظرفیت تولید این شرکت شد و در حال حاضر به‌صورت مستمر سه میلیون و دویست هزار سوسپانسیون تولید و به بازار عرضه می‌کند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاران و مدیران سابق، رجائی که از پیشکسوتان این مجموعه است را به‌صورت رسمی به‌عنوان سرپرست شرکت فارابی معرفی و برای او آرزوی موفقیت کرد.

سرپرست جدید هم ضمن خیر مقدم به مدیرعامل و معاون مالی و پشتیبانی تیپیکو گفت: مهم‌ترین ماموریت ما رفع نیاز بیماران و خدمت به جامعه است. در کنار آن به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی به فعالیت ادامه می‌دهیم.

کد خبر: 56144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =