ابلاغ بسته تشویقی کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان

با اعلام مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور استانهای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، دستور اداری بسته تشویقی کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با هدف اجرای نهضت ملی جهاد تبیین ابلاغ شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی، فرهنگی و امور بین‌الملل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، سعید رضائی در این خصوص اظهار کرد: مدت زمان این ابلاغیه ۴۵ روز از تاریخ ۲۷ آذر ماه لغایت ۲۷ دی‌ماه سال جاری است.

با توجه اعلام سیاست‌های تحولی و توسعه بیمه اجتماعی از سوی بیت‌اله برقراری، مدیرعامل صندوق، همسو با سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم در راستای ایجاد فضای رقابتی و به منظور تحقق حداکثری طرح پوشش یک میلیون نفر بیمه‌شده جدید در "قرارگاه کرامت"، حق‌الزحمه بیش از ۱۸۰۰ کارگزاران در بخش بیمه شده جدید، از ۵ درصد به ۱۰ درصد (افزایش ۱۰۰ درصدی) افزایش یافت.

همزمان با ابلاغ این دستور اداری، میزهای خدمت صندوق در روزهای پایانی هر هفته (پنجشنبه و جمعه) در بیش از ۷۰۰ شهر کشور و با حضور کارشناسان و مدیران صندوق با هدف اجرای نهضت ملی جهاد تبیین همچنین تسهیل‌گری در دسترسی جامعه هدف به مزایا و خدمات صندوق برقرار است.

کد خبر: 56146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =