پیشتازی پرستاران  در خدمت‌ به سالمندان و معلولان

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک استان تهران گفت: نظام پرستاری مهم‌ترین رکن مراقبت از بیماران در مراکز نگهداری است.

به گزارش خبرنگار آتیه‌آنلاین، حسین نحوی‌نژاد در سمپوزیوم «تازه‌های پرستاری سالمندان و معلولان» که امروز (۲۱ آذرماه) در این آسایشگاه برگزار شد، بیان کرد: نظام پرستاری پیشتازان عرصه خدمت به معلولان و سالمندان هستند و به همین جهت آموزش مدون و مستمر پرستاران در زمینه خدمت به مددجویان بسیار اهمیت دارد.

نحوی‌نژاد افزود: اگر نظام پرستاری در چارچوب تعریف‌شده دانشگاهی پیاده و مدیریت‌شود، می‌تواند به ایجاد و شکوفایی در ارائه خدمات پرستاری به نیازمندان دریافت انواع خدمات کمک کند.

وی بااشاره به اینکه شغل پرستاری نعمتی الهی است، ادامه داد: شغل پرستاری، پرمشقت و سخت است و آرامشی که خداوند در قبال تیمار به بیماران نصیب پرستاران می کند بهترین دستاورد زندگی آنها است و با هیچ هدیه و ره‌آوردی قابل‌قیاس نیست.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک استان تهران باتاکید بر استمرار رویکرد علمی و تخصصی نظام پرستاری در این آسایشگاه بیان کرد: امید است که در آینده‌ای نزدیک با هموارسازی بستر بهره‌مندی از توانایی‌های پرستاران ‌آموزش‌دیده، استفاده از سامانه و نرم افزار خدمت در منزل طراحی شده آسایشگاه کلید بخورد و در نهایت دغدغه مراقبت در منزل از سالمندان در شهرها و استان‌های کشور برطرف شود.

نحوی نژاد اظهار کرد: فرصت‌ها را غنیمت بشماریم و از پیشتازی ارائه خدمت به مددجویان بیشترین بهره دنیوی و اخروی را از آن خود کنیم.

سمپوزیوم «تازه‌های پرستاری سالمندان و معلولان» امروز ۲۱ آذرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ تا ۱۳ در آسایشگاه خیریه کهریزک استان تهران برگزار شد.

کد خبر: 56152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =