رشد ۱۱۸۰ درصدی تولید شرکت کارتن البرز

مدیر عامل هلدینگ صنایع عمومی تامین از رشد ۱۱۸۰ درصدی تولید در شرکت کارتن البرز خبرداد.

محسن محمدی مدیر عامل هلدینگ صنایع عمومی تامین در گفت‌وگو با آتیه آنلاین بیان کرد: تولید شرکت کارتن البرز در شش ماهه سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه در سال مالی ۱۳۹۷ این میزان رشد داشته است.

وی با اشاره به دستاوردهای دیگر این شرکت در پنج سال اخیر عنوان کرد: مقدار فروش در این مجموعه رشد چشمگیری داشته است. در شش ماهه سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه در سال مالی ۱۳۹۷ بیش از ۳۵۰ درصد رشد در فروش شرکت به ثبت رسیده است.

محمدی افزود: تولید به ازای هر نفر در روز در شش ماه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال ۱۳۹۷ نیز بیش از ۳۸۴۰ درصد افزایش داشته است.

به گفته وی، درآمد عملیاتی در شرکت کارتن البرز در شش ماه نخست سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۳۹۷ بیش از ۵۲۰۰ درصد رشد داشته است.

مدیر عامل هلدینگ صنایع عمومی تامین ادامه داد: شرکت کارتن البرز در سال ۱۳۵۲ تاسیس شد و در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است.

رشد ۱۱۸۰ درصدی تولید شرکت کارتن البرز

وی افزود: در حال حاضر این شرکت جزو واحدهای تجاری فرعی شرکت کارخانجات پارس الکتریک محسوب می‌شود. مرکز اصلی شرکت در محل کارخانه آن واقع در استان قزوین، شهرک صنعتی الوند قرار دارد.

به گفته محمدی موضوع فعالیت اصلی فعالیت شرکت شامل ساخت، تولید و فروش انواع مقوا و کارتن، انجام کلیه عملیات مربوط به بسته بندی و چاپ، صادرات و واردات محصولات، مواد، لوازم و ماشین آلات مربوط به موضوع فعالیت شرکت است.

وی ادامه داد: شرکت کارتن البرز توانمندی تولید کارتن‌های سه و پنج لایه و تجهیزات دستگاه ورق سازی با عرض‌های مختلف، با ظرفیت قابل دسترس ۱۰۰۰۰ تن در سال و قابلیت چاپ کارتن‌های مختلف در رنگ و سایزهای مختلف را دارد.

مدیر عامل هلدینگ صنایع عمومی تامین گفت: این شرکت مجهز به انواع ماشین آلات تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک از قبیل ورق سازی، چاپ کارتن با سایز بزرگ، متوسط وکوچک، دایکات تخت و روتاری، منگنه اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی، لب چسب اتوماتیک، لمینت پوستر روی ورق و... است.

کد خبر: 56261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =