مددجویان متقاضی حق انشعاب رایگان دریافت می‌کنند

رییس اداره پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف سازمان بهزیستی شهر تهران گفت: معرفی‌نامه دریافت حق انشعاب آب، برق و گاز رایگان برای ۹۲ نفر از مددجویان بهزیستی شهر تهران در مدت هشت‌ماهه اول سال جاری صادر شد.

ژیلا اصلانی در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین اعلام کرد: اداره بهزیستی شهر تهران از فروردین ماه تا پایان آبان‌ ماه سال جاری معرفی‌نامه برای دریافت تعداد ۳۹ انشعاب آب، ۳۰ انشعاب فاضلاب، ۱۶ انشعاب برق و ۷ انشعاب گاز را برای ۹۲ مددجویِ تحت‌پوشش خود صادر کرده است.
وی برخورداری مددجو از دریافت‌ حق‌انشعابات رایگان را تنها برای یکبار مجاز دانست و افزود: مددجویان فقط برای یک نوبت می‌توانند از معافیت رایگان دریافت حق انشعابات آب، برق، گاز، فاضلاب و صدور پروانه ساختمانی بهره‌مند شوند.
اصلانی سند ملکیت به اسم فرد مددجو را لازمه صدور معرفی‌نامه انشعاب‌رایگان خواند و گفت: تنها مددجویان دارای معلولیت‌ذهنی شدید از این مساله مستثنی هستند. این افراد در صورتی که سند ملک به اسم والدین‌ آنها باشد می‌توانند این خدمت را دریافت کنند، در غیر این صورت تمام مددجویان جسمی‌– حرکتی و همچنین زنان سرپرست خانوار برای دریافت انشعاب، باید سند ملکی به نام خود را ارایه دهند.
رییس اداره پذیرش و هماهنگی‌گروه‌های هدف سازمان بهزیستی شهر تهران تاکیدکرد: مددجویان متقاضی حق انشعاب می‌توانند با در دسترس داشتن سند ملکی و ارایه تقاضای خود به این اداره، در همان روز معرفی‌نامه متناسب با درخواست خود را دریافت کنند.
کد خبر: 56495

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =