برگزاری همایش تخصصی مدیران ستادی و استانی بهزیستی کشور

همایش تخصصی مدیران ستادی و استانی بهزیستی کشور با حضور «علیرضا عسگریان» دستیار ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «علی‌محمد قادری» رئیس سازمان بهزیستی کشور در ستاد مرکزی برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بهزیستی کشور، همایش تخصصی مدیران ستادی و استانی بهزیستی کشور با حضور «علیرضا عسگریان» دستیار ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «علی‌محمد قادری» رئیس سازمان بهزیستی کشور در ستاد مرکزی برگزار شد.

احصاء خلاءها و بازنگری ماموریت‌ها

ابتدای این نشست «علیرضا انجلاسی» مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور با اشاره به احصاء خلاءها و چالش‌ها و بازنگری ماموریت‌ها و اقدامات برای ارائه خدمات هدفمند به جامعه هدف، عنوان کرد: امیدواریم در اختتامیه همایش تخصصی مدیران ستادی و استانی بهزیستی کشور با بهره‌مندی از بارش افکار چراغ راهی برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به خدمت‌گیران تحت پوشش ایجاد شود.

بازنگری پیش‌نویس شیوه‌نامه مراکز مثبت زندگی

«علی ربوبی» دبیر همایش تخصصی مدیران ستادی و استانی بهزیستی کشور با اشاره به ۲۰ محور مطروحه در این همایش، یادآور شد: پیش‌نویس شیوه‌نامه مراکز مثبت زندگی در راستای رتبه‌بندی بازنگری شد و به زودی برای عملیاتی و اجرایی شدن ابلاغ خواهد شد؛ شیوه‌نامه جلب و جذب مشارکت‌های مردمی در آینده‌ای نزدیک در دستور کار مراکز مثبت زندگی قرار خواهد گرفت تا به صورت سیستماتیک و هدفمند به عنوان عامل جذب کار خود را آغاز کنند.

دبیر همایش تخصصی مدیران ستادی و استانی بهزیستی کشور به بازنگری ماده ۶ دستورالعمل تاسیس، اداره و انحلال مراکز و موسسات غیردولتی تحت نظارت بهزیستی کشور درخصوص تعیین و تکلیف موسسات غیردولتی اشاره کرد و ادامه داد: موضوع اشتغال نیز به صورت متمرکز در حوزه ستادی تعیین و تکلیف می‌شود و در آینده‌ای نزدیک طرح موجود در شورای توانمندسازی بهزیستی کشور بررسی می‌شود.

وی در پایان سخنان خود بهبود وضعیت شیرخوارگاه‌ها، اصلاح الگوی توانمندسازی بانوان، بهبود فرآیند کودکان کار، رتبه‌بندی مراکز اقامتی میان‌مدت، فرهنگسازی درخصوص نظام جامع رصد آسیب، بهره‌مندی از پتانسیل مراکز مثبت زندگی برای غربالگری‌ها، هوشمندسازی خدمات با رویکرد الکترونیک، بروزرسانی تشکیلات و ساختارو ... از موضوعات مطروحه در همایش تخصصی مدیران ستادی و استانی بهزیستی کشور برشمرد و گفت: پنجره واحد خدمات سازمان بهزیستی کشور ظرف ۳ ماه آینده رونمایی می‌شود.

فرصت گفت و گو با کل نظام جمهوری اسلامی ایران

«علیرضا عسگریان» دستیار ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه طرح راهبردی داشتن موضوع بسیار با اهمیت است، گفت: بهزیستی فرصت گفت و گو با کل نظام جمهوری اسلامی ایران را دارد بنابراین باید ضمن چشم‌انداز چالشی و قدرتمند درصدد تسری فرهنگ سازمانی در سطح جامعه باشد.

کد خبر: 56571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =