استقبال بهزیستی از طرح‌های جدید در حوزه سیاستگذاری

رئیس سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر لزوم توزیع منابع و حذف ریسک تک‌کارفرمایی گفت: همکاران استانی که در حوزه سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی طرح بدیع ارائه و راهبری کنند از حق ماموریت افتخاری برخوردار خواهند شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور، علی‌محمد قادری در همایش سراسری مدیران ستادی و استانی عنوان کرد: شما در سرنوشت آینده کشور تاثیرگذار هستید؛ مدیر در سلسله مراتب باید جزء و همراه مردم باشد. مسئولیت در نظام اسلامی باری سنگین و پرافتخار است و ایستادگی همراه با باور قلبی راه پیروزی را هموار می‌کند بنابراین باید نظام مسائل استانی با دقت بررسی و پیگیری شود.

قادری با تاکید بر اینکه عناصر موجود نظام تصمیم‌گیرنده کشور باید تداوم در تفکر داشته باشند، گفت: شیوه‌نامه و دستورالعمل‌ها باید به صورت روان به آحاد جامعه خدمت ارائه کند؛ از این‌رو بازنگری شیوه‌نامه و دستورالعمل‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت اورژانس اجتماعی، تاکید کرد: باید با یک برنامه راهبردی مدون در این خصوص برای هم‌افزایی بیشتر با مسئولان دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و شهرداری‌ها تعامل داشت و این موضوع در جلسات سطح عالی مطرح و پیگیری شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزاری جشنواره منطقه‌ای تئاتر افراد دارای معلولیت در استان‌های معین(زنجان، یزد و البرز) فاخر برشمرد و گفت: در این جشنواره و مسابقات می‌توان به مدل موفق استعدادیابی رسید و فعل توانمندسازی عمومی و اختصاصی را صرف کرد.

وی باتاکید بر ایجاد تور علمی و مهرورزی در تقویم سازمانی، تدوین نشریه فناورانه را ضروری دانست و یادآور شد: معاونت‌ها و دفاتر موضوعات تحولی و فناورانه خود را احصاء کند و روابط عمومی مکلف به نشر آن است.

کد خبر: 56575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =