شستا و هلدینگ‌های زیر مجموعه‌اش در بورس صف خرید شدند

نماد شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در داد  و ستدهای روز جاری «چهارشنبه ۷ دی» بازار سهام با صف خرید به کار خود پایان داد.

به گزارش «آتیه آنلاین»، شستا امروز روز را درخشانی را پشت سر گذاشت، زیرا بیش از دو میلیارد و ۴۷۷ برگه سهم به ارزش ۲.۵۲۰ میلیارد ریال معامله شد و در نهایت نیز نماد شستا با صف خرید حدود ۲۰۰ میلیونی هفته را به پایان برد. در ضمن شستا توانست امروز مقاومت ۱۰۰ تومانی را با قدرت بشکند و در صورت تثبیت قیمت در این ناحیه، هدف بعدی نماد شستا می‌تواند قیمت ۱۲۰ تومان باشد.

همچنین شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین که با نماد تاپیکو در بورس حضور دارد، امروز توانست ۵ درصد رشد کند. این درحالیست که نمادهای سرمایه‌گذاری دارویی تامین (تیپیکو)، سرمایه‌گذاری سیمان تامین (سیتا)، سرمایه‌گذاری صدرتامین (تاصیکو)، سرمایه‌گذاری صبا تامین (صبا) و کشتیرانی جمهوری اسلامی (حکشتی) نیز امروز با صف خرید به کار خود در بازار سهام پایان دادند.

به نظر می‌رسد با توجه به توان بالای سودسازی شستا و زیر مجموعه‌هایش در صورت ادامه روند صعودی بازار سهام، این نمادها می‌توانند بازدهی چه بسا بیشتری نسبت به شاخص کل بورس و همچنین متوسط بازار سهام به سهام‌داران خود بدهند. حال باید دید در هفته آینده نماد شستا و زیر مجموعه‌هایش چه عملکردی را از خود بر جای خواهند گذاشت.

حال در جدول زیر میزان بازدهی نمادهای هلدینگ های زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی در بازار سهام در روز جاری را ملاحظه می کنید.

نماد نماد بازدهی
شستا ۴.۹۵
تاپیکو ۴.۹۷
تاصیکو ۴.۹۹
تیپیکو ۶.۹۶
صبا ۵
سیتا ۴.۹۹
حکشتی ۴.۹۸

کد خبر: 56615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =