مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل کارگزاری صبا تامین برگزار شد

مراسم تکریم وحید حسن‌ پوردبیر مدیرعامل پیشین و معارفه محمد حسن حبیبی با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت سرمایه‌ گذاری صبا تامین برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین، در ابتدای این مراسم محمد جواد میرطاهر، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در این کارگزاری بیان داشت: کارگزاری صبا تأمین در سال‌های اخیر همواره جزء پنج کارگزاری برتر بوده که این امر به واسطه تلاش مدیرعامل، مدیران و کارکنان این کارگزاری محقق شده است. در سال‌های اخیر بخش بورس کالای این کارگزاری توسعه خوبی داشته و انتظار این است که بخش بورس کالا این کارگزاری همچنان به توسعه ادامه داده و با خلق خدمات ویژه برای مشتریان به‌ویژه شرکت‌های تابعه شستا، میزان عرضه محصولات افزایش یابد. درباره معامله اوراق نیز می‌بایست به سمت جذب بیشتر مشتریان حقیقی و ارائه خدمات به آن‌ها و ایجاد OMS اختصاصی حرکت کرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه ‌گذاری صبا تامین درباره هم‌ افزایی میان شرکت‌های تابعه افزود: ایجاد هم افزایی میان شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری صبا تأمین یکی از راهبردهای اصلی است که به دنبال آن هستیم و به همین منظور می‌توان از ظرفیت‌های موجود در بخش خدمات به مشتریان از طریق شرکت سبدگردان ‌اندیشه صبا و کارگزاری بیمه تأمین آینده نیز بهره برد.

در پایان مراسم حکم انتصاب محمد حسن حبیبی و لوح تقدیر وحید حسن‌پور دبیر از سوی مدیرعامل سرمایه‌ گذاری صبا تامین به آنان اهدا شد.

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره کارگزاری رضوی، مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری پیشگامان سریر رضوی، مدیر بخش بانکداری اسلامی بانک مهر اقتصاد و مدیر تحقیق و توسعه شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه از عناوینی است که در کارنامه کاری محمد حسن حبیبی دیده می‌شود.

کد خبر: 56717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =