روزگار خوش سهامداران شستا در بورس تهران

نماد شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در داد و ستدهای روز جاری «شنبه ۱۷ دی» بازار سهام با صف خرید به کار خود پایان داد.

به گزارش «آتیه آنلاین»، شستا امروز روز درخشانی را پشت سر گذاشت، چراکه بیش از یک میلیارد و ۱۵۱ برگه سهم شستا به ارزش ۱.۱۵۶ میلیارد ریال معامله شد و در نهایت نیز نماد شستا با صف خرید به کار خود پایان داد. در ضمن شستا توانست امروز بر روی مقاومت ۱۰۰ تومانی تثبیت کند، حال با شکست این ناحیه، هدف بعدی نماد شستا می‌تواند قیمت ۱۲۰ تومان باشد.

همچنین سرمایه‌گذاری صدرتامین که با نماد تاصیکو در بورس حضور دارد، امروز صف خرید را نیز تجربه کرد، این درحالیست که نمادهای سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو)، سرمایه‌گذاری دارویی تامین (تیپیکو)، سرمایه‌گذاری سیمان تامین (سیتا)، سرمایه‌گذاری صبا تامین (صبا) و کشتیرانی جمهوری اسلامی (حکشتی) نیز امروز مثبت به کار خود در بازار سهام پایان دادند.

به نظر می‌رسد با توجه به توان بالای سودسازی شستا و زیر مجموعه‌هایش در صورت ادامه روند صعودی بازار سهام، این نمادها می‌توانند بازدهی چه بسا بیشتری نسبت به شاخص کل بورس و همچنین متوسط بازار سهام به سهام‌داران خود بدهند. حال باید دید در هفته جاری نماد شستا و زیر مجموعه‌هایش چه عملکردی را از خود بر جای خواهند گذاشت.

در جدول زیر میزان بازدهی نمادهای هلدینگ‌های زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی در بازار سهام در روز جاری را ملاحظه می کنید.

نماد نماد بازدهی
شستا ۲.۹۷
حکشتی ۴.۰۶
تاصیکو ۲.۷۷
سیتا ۲.۷۶
صبا ۰.۷۴
تاپیکو ۰.۶۱
تیپیکو ۰

کد خبر: 56847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =