پرداخت ۵۵۰ میلیون تومان کمک‌هزینه نقدی به مددجویان بهزیستی تهران

سرپرست بهزیستی شهر تهران گفت: هموارسازی بستر طرح مشکلات مددجویان، پرداخت مساعدت‌های نقدی و غیرنقدی از دستاوردهای ارزشمند برگزاری طرح سه‌شنبه‌های پاسخگویی در سال جاری است.

محمود برزگر در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین، سه‌شنبه‌های پاسخگویی را یکی از اقدامات ارزشمند بهزیستی شهر تهران خواند و افزود: این طرح که به منظور دیدار چهره‌به‌چهره با افراد جامعه هدف ابتدای سال جاری اجرای آن کلید خورد تاکنون با استقبال چشمگیری از سوی مددجویان روبه‌رو شده است.
برزگر درباره نتایج برگزاری ۲۵ دیدار در قالب این طرح افزود: ارتباط مستقیم و بی‌واسطه مسئولان و معاونان این اداره با مددجویان با هدف رفع موانع و مشکلات آنان یکی از دستاوردهای مهم سه‌شنبه‌های پاسخگویی است.
وی تلاش در جهت اولویت‌بخشی به پیگیری و رفع مشکلات مددجویان کم‌برخوردار و با درآمد پایین را از اهداف مهم برگزاری این دیدارها خواند و افزود: در دیدارهای برگزارشده سال جاری تا کنون تعداد ۳۰۶ نفر مسائل خود را مطرح کردند که با رایزنی و همفکری تمامی بخش‌های بهزیستی تهران تعداد ۷۳ نفر کمک موردی دریافت کردند و همچنین در جهت تسریع حل مشکلات برخی از مددجویان در صورت نیاز به هماهنگی، مکاتبه و اقدام ضروری انجام شد.
برزگر مجموع کمک‌های نقدی موردی به مددجویان را پنج میلیارد و پانصد میلیون ریال اعلام کرد و گفت: علاوه بر کمک‌های نقدی، ۲۷ نفر نیز برای دریافت کمک‌های غیرنقدی مانند ویلچر، سمعک، عصا و... معرفی‌نامه دریافت کردند.
سرپرست بهزیستی شهر تهران با اشاره به اینکه اولویت نخست بهره‌مندی مددجویان بهزیستی تامین کمک معیشت و درمان است، افزود: رسالت اصلی بهزیستی نگاه توانمندسازی و توان‌افزایی در افراد تحت‌پوشش است و از خیران و افراد نیک‌اندیش می‌خواهم که سازمان را در راستای حمایت از خانواده‌های تحت‌پوشش یاری کنند.
کد خبر: 56930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =