اولین تولیدکننده دانش بنیان مصنوعات پلاستیک سبز به جمع مشتریان بانک توسعه تعاون پیوست

شناسایی و جذب شرکت‌های دانش‌بنیان استان قزوین این بار با حضور سرپرست و رئیس شعبه مرکزی این استان در شرکت «آلکا پلاستیک کاسپین» اولین تولیدکننده دانش‌بنیان مصنوعات پلاستیک سبز در کشور، منجر به پیوستن این شرکت به جمع مشتریان بانک توسعه تعاون شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از بانک توسعه تعاون، محمد یزدی در دیدار با منصف، بنیان‌گذار شرکت آلکا پلاست با اشاره به لزوم پیروی از سیاست‌های دولت گفت: همسو با شعار سال، سیاست‌های بانک توسعه تعاون ابلاغ شد پر واضح بود که تمام تلاش‌ها باید در حوزه شرکت‌های دانش بنیان و موثر در چرخه اقتصاد کشور متمرکز شود لذا برای تحقق این مهم، انواع بسته‌های خدماتی در حوزه بانکداری الکترونیک ، تفاهم نامه ها، تسهیلات تبصره ای و منابع داخلی پیش بینی و کارسازی شود بطوریکه امروز بانک توسعه تعاون یکی از موثر ترین بانک کشور در حوزه تقویت اقتصاد کشور و حامی جدی و واقعی صنعتگران و تولید کنندگان داخلی شناخته می شود.

در ادامه منصف مدیر و موسس کارخانه با ابراز خرسندی از افتتاح حساب در بانک توسعه تعاون حضور سرپرست استان و رئیس شعبه مرکزی قزوین در محل کارخانه را نشان از اهمیت این بانک به رسالت اجتماعی خود دانست و این اتفاق را ارزشمند و اثر بخش دانست. وی افزود: در حال حاضر شرکت آلکاپلاستیک کاسپین اولین تولیدکننده انواع کیسه فریزر، کیسه زباله و سفره یکبار مصرف فود گرید و تجزیه پذیر و ضد حساسیت در ایران است که با تکیه بر دانش و توان داخلی توانسته است چرخه تجزیه و بازگشت به طبیعت محصولات پلاستیکی را کاهش دهد.

این شرکت در سال ۱۳۸۸ ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز خود را از آلمان وارد و جهت تسهیل در امر صادرات محصولات، اقدام به اخذ گواهینامه ISO ۲۰۰۸-۹۰۰۱ از شرکت ITC انگلستان نمود و با تکیه بر توان و دانش بومی با دست یابی به علم روز دنیا و با استفاده از مواد افزودنی تجزیه پذیر طبیعی اقدام به تولید محصولات خود می نماید که در سال ۹۴ بعنوان اولین تولید کننده مصنوعات پلاستیک سبز در کشور معرفی شد.

همچنین این شرکت با دستیابی با بازارهای جهانی و با شرکت در نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان در آمریکای جنوبی نام این شرکت ایرانی را در جهان پرآوازه کرده است. از دیگر افتخارات این شرکت می توان به کسب عنوان واحد صنعتی نمونه و کارآفرین برتر صنایع کوچک در سال ۱۳۹۷، دریافت نشان لیاقت در اولین جشواره فجر مدیریت ایران در اسفند ۱۴۰۰، ثبت برند سبز در سومین جشنواره ملی حاتم درتیر ۱۴۰۰ و دریافت لوح تقدیر از شرکت صنعتی ایران و اداره محیط زیست استان قزوین اشاره کرد.

کد خبر: 57037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =