آغاز به‌کار قرارگاه نظارت میدانی بر طرح‌های اشتغال استانی وزارت کار

حبیب‌الله جلیلی، مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز به کار قرارگاه اشتغال با هدف نظارت میدانی بر طرح‌های اشتغال توسط اداره‌کل امور استان‌ها خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جلیلی در این‌باره گفت: تشکیل قرارگاه اشتغال کشور در امور استان‌های وزارت کار حسب دستور وزیر انجام گرفت.

او افزود: نظر به تأکید رئیس‌جمهوری درباره ایجاد تعهد یک میلیون شغل در سال در همایش نظارت ستادی و اجلاسیه سراسری مدیران اجرایی استان‌ها و دستگاه‌های تابعه این وزارت و دستور وزیر کار جهت تحقق تعهد صورت گرفته، طی جلسه‌ای با همکاری معاونت اشتغال، مقرر شد قرارگاه اشتغال با هدف نظارت حضوری بر طرح‌های اشتغال ثبت شده در سامانه رصد در اداره‌کل امور استان‌ها آغاز به کار کند.

جلیلی ادامه داد: فعالیت این قرارگاه که از روز شنبه ۸ بهمن‌ماه آغاز و تا روز شنبه ۲۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت، توسط ادارات‌کل استان‌ها پیگیری و کمیته‌ای در این دفتر، فعالیت آن را رصد و ارزیابی می‌کند.

مدیرکل امور استان‌های وزارت کار اضافه کرد: مقرر است، استان‌ها در بازه زمانی چهل روز فعالیت قرارگاه اشتغال تمام طرح‌های ثبت‌شده در سامانه رصد را طی هماهنگی با مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی طرف قرارداد به صورت میدانی و حضوری، نظارت و هر ۴۸ ساعت یک بار گزارش میزان نظارت صورت‌ گرفته را اعلام کنند.

او گفت: گزارش دریافتی با گزارش جامع سامانه سانار تطبیق داده شده، جمع‌بندی لازم صورت گرفته و در اختیار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار خواهد گرفت.

جلیلی بیان کرد: بنا داریم در ۴۰ روز فعالیت این قرارگاه، حداقل ۱۵ مورد گزارش ارزیابی استان‌ها جهت استحضار وزیر ارسال شود.

کد خبر: 57425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =